In my mailbox #1: Suzanne Collins, Okakuro Kazuko, Marion Zimmer Bradley si altii

Hotarandu-ma eu intr-o buna zi in urma cu vreo saptamana in urma ca am o biblioteca mult prea goala si prafuita ( prin biblioteca defapt inteleg trei biblioteci pline cu carti si una plina 3/4 ) am decis sa-mi indrept privirea catre editura Nemira si mult aclamata Suzanne Collins. Cum nu ma omor dupa cartile cartonate, deoarece ocupa mult spatiu in biblioteca am decis sa intru pe site-ul editurii sa comand varianta necartonata de acolo. Zis si facut… cu toate acestea, un advertisment cu reduceri 50% si 70% imi atrage atentia din primul minut pe site. Dau click si ce sa vezi: carti de la Nemira la reduceri ( 10 RON si 5 RON cartea deoarece copertile sunt decolorate). Zic eu: pe mine ma intereseaza continutul nu coperta, asa ca decid sa comand. Una, doua, trei ajung cu 10 carti in cos care trebuie sa ajunga de pe o zi pe alta. In caz ca va intrebati ce am comandat:

                        

Doar aceste carti au stat la baza comenzii mele nu? Jocurile Foamei si Jocurile Foamei: Sfidarea se vor alatura curand colectiei mele de carti. Trebuie sa marturiesc ca am vazut trailerul prima data si mi-a atras atentia. Acum de abia astept sa vad cum sunt romanele si cat de mult merita toata vanzoleala facuta in jurul lor.

De cand am descoperit anime-urile am inceput sa descopar incet, incet Asia de Est. Am inceput intai cu Japonia, cu istoria si mitologia ei, iar apoi m-am indreptat catre Coreea si China. Aceasta carte vine sa completeze fascinatia mea pentru acea zona a Asiei si pentru arta ceremoniei ceaiului. Sunt foarte curioasa ce voi invata si ea si de-abia astept sa o compar cu Maesterul de Ceai de Yasushi Inoue.

   

Urmeaza o serie de trei carti ale aceleiasi autoare: Marion Zimmer Bradley. Cei care au citit Negurile din Avalon sau Sanctuarul imi vor intelege pasiunea pentru operele ei. Cei care au vazut filmul the Mists of Avalon, la fel. Negurile din Avalon spun povestea Camelotului vazuta de Morgan si Gwenhwyfar ( Guinevere ). De abia astept sa vad ce se intampla in celelalte 3 volume, mai ales in Preoteasa din Avalon care spune povestea Elenei, mama imparatului Constantin.

   

Si iata inca o serie de trei, de data aceasta o trilogie scrisa de Ted Dekker. Sunt foarte curioasa in privinta acestei serii mai ales pentru ca a fost un impuls de moment. Mi-a placut coperta si am zis hai fie, 20 lei in plus sau in minus ce conteaza. Am intrat putin pe wiki dupa aceea: povestea pare un pic cliche. Tipul adoarme si ajunge in alta lume, se trezeste e in lumea lui… ramane de vazut cat de interesanta va fi odata ce incep sa o citesc.

Si… *drum beat* ultima carte: Maestra in arta mortii de Ariana Frankilin. Cambridge… 1171… numeroase morti suspecte ale unor copii… mister… suspans… suna promitator nu? Ramane de vazut!


Lasă un răspuns

