Jurnalul unei iubiri

  „Când ne va fi greu şi vom fi trişti, o să te ţin în braţe şi o să te alint, şi o să iau durerea ta asupra mea. Când plângi tu, plâng şi eu, şi când te doare pe tine, mă doare şi pe mine. Şi împreună să încercăm să stăvilim toate şuvoaiele de lacrimi şi toată disperarea, şi vom reuşi să străbatem drumurile pline de gropi ale vieţii.”

„Acest roman încearcă să ne demonstreze că miracolele încă mai sunt posibile, că viaţa încă mai poate fi trăită sub semnul iubirii.  El este un maestru al cuvintelor şi un mare iubitor al naturii, iar ea, o pictoriţă celebră în stare să vadă frumuseţea acolo unde alţii nu o văd. Povestea lor tulburătoare îi va fermeca pe cei care s-au îndrăgostit de stilul lui Nicholas Sparks.  „O poveste clasică despre dragostea descoperită, pierdută şi regăsită…Sparks cunoaşte combinaţia de succes între stil şi romantism” ~ USA Today

Luand in mana un roman de Nicholas Sparks oricine se poate astepta sa citeasca o poveste de dragoste duioasa si de neegalat. „Jurnalul unei iubiri” nu dezamageste: Noah Calhoun o intalneste pe Allie in vara lui 1932 prin intermediul prietenilor lui. Cei doi incep sa se intalneasca cat mai des, curand infiripandu-se o frumoasa poveste de dragoste. Viata insa intervine, iar cei doi sunt nevoiti sa se desparta la sfarsitul verii. Allie se intoarce acasa, iar Noah ramane in orasul lui natal.

Razboiul incepe, Noah ajunge pe front, iar Allie devine asistenta medicala. Anii trec, Allie se indragosteste de un tanar pe care l-a ingrijit pe front, iar Noah reuseste sa renoveze casa pe care i-o prezentase iubitei lui cu atatia ani in urma. Pare ca cei doi nu se vor mai intalni niciodata, dar soarta intervine in momentul cand Allie vede o poza a lui Noah in ziar langa casa lor proaspat renovata. Se intoarce la el pentru a-l vedea o ultima data inainte de a se casatori si afla raspunsul la o intrebare care a macinat-o in toti acesti ani. De aici povestea reincepe…

Nu voi spune mai mult pentru a nu va rapi din placerea cititului acelor mici detalii care fac acest roman atat de senzational. Nicholas Sparks este de departe unul dintre cei mai buni scriitori de romane de dragoste, daca nu cel mai bun de la ora actuala. Dupa ce cititi cartea, daca v-a placut, incercati si filmul.

Nota mea: 4.5/5

 


7 thoughts on “Jurnalul unei iubiri

  1. La filmul asta am plans.Nicholas Spars este unul dintre autorii mei preferati.Inca nu am apucat sa citesc cartea,dar cu siguranta o s-o fac.

  2. Nicholas Sparks este un geniu , un geniu al romantismului eu ador felul in care scrie , felul in care ne descrie noi orizonturi ..totul,,,cartea prezentata de tin nu am citit-o ..am doar doua volume acasa ..ultimul cantec si talismanul norocos dar imi doresc mai multe

  3. Imi lplace foarte mult cum scrie Nicholas Sparks , mi se pare ca scrie din tot sufletul.Mereu voi citi cu placere cartile lui.Iar aceasta carte este printre preferatele mele.

  4. nicholas sparks… singura carte pe care o stiu e the last song, la care am vazut doar filmul si asta pt. ca juca miley in el pentru ca nu mi-a placut.
    asta era in afara subiectului…

    cartea asta pare ok, dar sincer nu as citit-o

Lasă un răspuns

