L Change the World

„In an alternative continuity in the DEATH NOTE setting, ace detective L’s name has been placed in a Death Note. He has twenty-three days to bring a terrorist group to justice, or they will use a deadly new virus to change the world…by killing off most of humanity. In an alternative continuity in the DEATH NOTE setting, ace detective L’s name has been placed in a Death Note. He has twenty-three days to bring a terrorist group to justice, or they will use a deadly new virus to change the world…by killing off most of humanity.”

In vremurile in care aveam timp sa fiu fan anime hardcore, Death Note era de departe anime-ul meu preferat. Ca urmare am vazut si am citit toate sequelurile si spinoff-urile pe baza acestui anime.

L: Change the WorLd se bazeaza pe al treilea film din serie ce prezinta un alternative ending fata de cel din manga. In al doilea film, cazul Kira a fost concluzionat cu succes de catre L, dar cu un pret: numele lui a fost scris in Death Note si mai are doar 23 de zile de trait. In aceste ultime zile el trebuie sa rezolve un caz de proportii care ameninta lumea intreaga.

Pro: Ce pot spune ca mi-a placut la acest light novel. In primul rand, personalitatea lui L este mult mai bine conturata decat in film, apropiindu-se de personalitatea lui din anime/manga. Near este Near cel pe care il stiu toti fanii anime-ului si nu un baiat tailandez care a supravietuit virusului care pare ca nu are ce cauta in film. Se afla detalii interesante despre trecutul lui L. De asemenea relatie dintre L si Maki este mai apropiata nu ca cea din film in care L se comporta de parca Maki este o cutie care trebuie dusa la destinatie.

Cons: Ce nu mi-a placut este ca in unele parti autorul ii exagera personalitatea lui L de dragul umorului care este atotprezent in carte. Incercarea de a-l face mai uman este bine venita, dar nu este finalizata cu succes. In anumite secvente L pur si simplu nu este L, nu se comporta cum s-ar comporta L.

Nota mea: 4/5 ( Romanul in sine ar merita ceva mai putin, dar totusi personajul principal este L )


6 thoughts on “L Change the World

  1. Recunosc ca nu m-am uitat la anime pana acum si nici manga nu am citit, imi place din cand in cand sa mai desenez in stilul lor. Insa, per total, romanele de acest gen nu ma atrag.

Lasă un răspuns

