In my mailbox #2

Am spus vreodata in acest blog ca sunt nebuna dupa carti? Daca din posturile mele anterioare nu s-a inteles, voi anunta acest lucru aici. Nu rezist in fata unei carti bune. Nu rezist in fata unei coperti frumoase si a unei descrieri interesante. Ca urmare promotia elefant.ro care a tinut de pe 15 pana pe 17 nu s-a incheiat fara ca eu sa adaug o serie de carti la cosul de cumparaturi.

Bineinteles ca nu am pierdut ocazia sa comand Eve de Anna Carey. Am citit cateva recenzii ale acestei carti, pe langa descrierea de pe coperta, insa toate sunt misterioase si nu dau detalii. Ca urmare am decis sa aflu eu despre ce este vorba. Un lucru e cert, am auzit numai lucruri de bine despre aceasta carte.

Seria Fortele Raului Absolut am luat-o in editia de chiosc pentru a ocupa mai putin loc in biblioteca. Mie imi place mult sa citesc despre necromanti asa ca descrierea cartii a picat fix pe felie.🙂

Am luat si primele doua volume din Jurnalele lui Stefan ( pe al treilea nu l-am gasit ). Am zis ca daca tot iau Jurnalele Vampirilor cu revista Bravo sa adaug si aceasta serie la colectie. Chiar nu stiu cand voi avea timp sa citesc toate aceste carti.

Imi place mult, mult de tot sa citesc despre Franta din timpul ocupatiei naziste. Nu am vreo placere absurda si morbida sa citesc despre nenorocirile care aveau loc in acele vremuri, dar imi place sa citesc despre acei oameni simpli care ii ajutau pe imigranti cat de putin puteau si care luptau impotriva sistemului de la Vichy in propriul lor mod.

Ultimele doua carti pe care le-am cumparat sunt Daca as Ramane si Ingerul Noptii. Acestea le-am luat de fapt de pe librarie.net pentru ca pe elefant.ro se facuse 12 noaptea pe 17 ianuarie si pierdusem oferta. :)) Initial vroiam sa iau primul volum al Vampirilor din Morganville si primul volum din Cantecele Serafimilor de Anne Rice.


2 thoughts on “In my mailbox #2

Lasă un răspuns

