Kings on Ice 2012

Daca exista ceva care imi place mai mult decat sa citesc o carte buna, este sa vad un spectacol frumos de patinaj artistic. In 2010, cand au venit Stephan Lambiel si Evgeni Plushenko in Romania in cadrul spectacolului Kings on Ice am fost si eu sa vad ce si cum. Mi-a placut la nebunie! A fost superb! Ca urmare cand am auzit ca se intorc in 2012 la noi am topait de fericire. Cat de curand o sa imi iau si eu bilet mai ales ca vine si Brian Joubert.

Aici este filmuletul cu unul din programele lui Lambiel de la King On Ice. Mai jos, este Evegeni Plushenko pe Je suis Malade.


2 thoughts on “Kings on Ice 2012

Lasă un răspuns

