Serii celebre #1: Twilight

Am decis sa incep o categorie noua care sa se refere la serii celebre. Voi updata aceasta categorie in fiecare luni cu o noua serie celebra. Pe moment am ales Twilight, nu pentru ca mi-a lasat vreo impresie speciala vreunul din volume ci pentru ca am dat din intamplare peste o poza cu cele patru volume.

Citate: „Eram absolut sigură cu privire la trei lucruri. În primul rând, Edward era un vampir. În al doilea rând, exista o latură a lui (despre care nu ştiam cât de puternică era) care tânjea după sângele meu. Şi în al treilea rând, eram necondiţionat şi irevocabil îndrăgostită de el.”

„Eşti imposibil de rapid. Şi puternic. Pielea ta e… extrem de albă şi rece ca gheaţa. Ochii tăi îşi schimbă culoarea. Şi câteodată vorbeşti de parcă vii din altă epocă. Nu mănânci şi nu bei nimic niciodată. Nu păşeşti în lumina soarelui. Ştiu ce eşti.”

Parerea mea: Am citit primul volum in 2 zile… al doilea volum in o zi… al treilea volum tot in o zi… al patrulea volum in 2 zile… in engleza… pe calculator. Cand citesc o carte atat de repede inseamna ori ca imi place foarte mult, ori ca nu m-a impresionat cu nimic. Din pacate seria Twilight cade in a doua categorie. Personajele sunt interesante, dar prost conturate si chiar daca au potential nu aflam nimic despre ele. Totul se axeaza pe punctul de vedere al Bellei care este extrem de subiectiv. Dupa parerea mea este o serie placut de citit, dar care nu iti imbunatateste cu nimic cunostintele literare.

Pros: Mi-au placut mult Alice si Jasper. Ei cad in categoria personajelor al carui potential nu este exploatat. Povestea lor si trecutul lui Alice ar fi meritat cateva sute de pagini in plus. Mi-a placut insa foarte multe de Renesmee si de vampirii romani in ultimul volum. Parca sa zic ca ar fi cel mai bine conturat volum din serie.

Cons: Personajele sunt fade. Jacob m-a enervat ingrozitor in ultimele trei volume. Povestea este plina de fillere cu cativa stropi de actiune ici-colo. Sincer, mi-au placut mai mult filmele decat cartile. Macar acolo mai vedeam ceva efecte speciale.

Nota mea: 3/5 ( ca sa fiu marinimoasa )


8 thoughts on “Serii celebre #1: Twilight

  1. deci imi vine sa te iau si sa te pup vorbesc serios ..personajul tau favorit alice stiam eu ca e deosebita ..serie praf..da stiam si asta vampiras stralucitor si sclipicios ..regim alimentar pe bune …o da si lista mea de pareri negative ar continua la nesfarsit

  2. Am vazut filmele Twilight (cu exceptia ultimei parte din ultimul film), mi-au placut cat de cat, insa nu m-au convins sa incerc si cartile. Ce bine ca nu mi-ai irosit timp si bani pentru ele!

  3. prima data am vazut filmul nestiind nimic despre poveste si nu stiu de ce m-a convins sa citesc cartile(intotdeauna cartea bate filmul).bineinteles ca are si parti proaste,dar sunt si cateva parti care trebuie sa recunosc pe mine m-au atins,si amurg ramane seria mea din top 3.

  4. Vaii…. am descoperit azi blogul tau, „descoperit” insemnand defapt ca m-am uitat mai meticulos pe el, ca il stiam de ceva timp🙂.
    Asaa, parerea mea este ca Twilight e chiar o serie dragutica. Faza e ca … ei bine, daca nu se facea atata publicitate, cel putin eu nu suportam sa aud ceva despre aceste carti, caci tot era „vaii, Edward, Edward, Edward”😐. Plictisitor. Dar dupa ce am vazut Luna noua la tv i-am dat o sansa. Al doilea si al treiea volum … praf si pulbere. Nu au nimic special. Primul mai e cum mai e. Dar partea mea preferata e cartea a treia din Zori de zi, caci acolo mai e ceva actiune.

  5. Daaaaaaaaaaaaa. Nu sunt singurul care nu apreciaza Twilight. Cand am citit primul volum si singurul tot asteptam sa se ajunga la actiune.La o lupta intre vampirul bun Edward si celalat James(parca asa il chema) . Si ce sa vezi, chiar atunci cand sa aiba loc actiunea,Bella cea care povesteste lesina si nu vede nimic. Grozav!

  6. Eu am văzut primele două filme apărute şi m-am hotărât să-mi cumpăr cărţile.
    Mi-a placut primul film şi cartea.
    Începând cu cartea a doua părerile mele au început să se schimbe… Şi pe mine m-a cam enervat faptul că acţiunea romanelor ne este arată prin Bella, plus că, în ultimul volumul apare şi Jacob….wtf??
    Toată faza cu triunghiul amoros începe să mă plictisească…..iar trebui să mă opresc cu scrisul, să nu spun prea multe? Şi aş mai spune cate ceva :))!

Lasă un răspuns

