O iubire imposibila de Mary Jo Putney: volumul 2

„Stephen Kenyon, noul duce de Ashburton, s-a comportat mereu după cum i-a cerut societatea, însă gândul că suferă de o boală necruțătoare îl face să fugă de îndatoriri ca să tăiască viața așa cum nu a făcut-o niciodată. Călătorind incognito, întâlnește o familie de actori ambulanți și se îndrăgostește de Rosalind, fiica adoptată de aceștia. În pofida viitorului sumbru, Stephen o cere de soție, cu gândul că va fi o căsătorie scurtă, benefică pentru amândoi. Surprins, descoperă că încă se poate bucura de căldura apropierii familiale și de o pasiune mistuitoare, lucruri care i-au fost refuzate până atunci de propria familie și de firea lui rezervată. Dar fiecare zi perfectă care trece este un memento dulce-amărui că dragostea este singurul sentiment pe care el nu-și permite să-l ofere, iar Rosalind nu-și poate permite să-l recunoască…”

Parerea mea: Nu voi face rezumatul acestei carti, deoarece consider ca informatiile de pe coperta primului si celui de-al doilea volum sunt suficiente. Daca as spune mai mult de atat as da prea multe informatii si as strica lectura cartii. In cel de-al doilea volum ca si in primul este clar ca Mary Jo Putney intelege ca frumusetea operelor sale este data de valoarea de nestirbit a detaliilor.

Desi actiunea nu este una rapida, ci de-a dreptul lenta, fiind parcurse mai putin de doua luni in toata cartea, talentul cu care autorea descrie fiecare moment al cartii este irezistibil. O iubire imposibila, in titlul original One Perfect Rose ( de ce nu or putea sa traduca titlurile ca lumea oare? ) este o poveste de dragoste frumoasa, ce pare sortita pieirii inca de la primele pagini. Totusi este o poveste de dragoste descrisa cu mult talent si pricepere, o poveste care te atrage si te face sa citesti cartea cu mult placere.

Un lucru este cert, acest volum m-a facut curioasa in privinta celorlalte volume din seria Fallen Angels ( One Perfect Rose este defapt al saptelea volum din serie ). De asemenea mi-am dat seama ca nu prea am stofa de detectiv… habar nu am avut motivul bolii lui Stephen pana am ajuns la capitolul in care el este explicat.

Citat: „Se simti cuprins de veneratie si recunostinta ca in umbra mortii reusise sa descopere ce inseamna iubirea. Iar acum nu mai avea de ce sa se teama de moarte niciodata.”

Nota mea: 4.5/5

 


11 thoughts on “O iubire imposibila de Mary Jo Putney: volumul 2

  1. am citit toate volumele si imi place ca unele au legatura inte ele dar nu gasesc tradusa prima carte din seria ” fallen angels ” . o stie cineva ? cum o gasesc ?

    1. Din cate stiu nu a aparut inca prima carte din seria Fallen Angels. Dar, se poate sa ma insel, nu am reusit sa tin sirul tuturor cartilor scrise de Mary Jo Putney si scoase de Lira.

  2. Cel mai curioasa sunt in legatura cu volumele 1,2, 3 si 5, deoarece sunt despre fratele lui Stephen si cei trei prieteni ai lui: Nicholas, Rafe si Lucien. Dupa descrierea pe care a facut-o Rafe celor 4 sotii ale lor la inceputul cartii sunt curioasa cum le-au intalnit.

    1. Şi eu sunt curioasă….nu puteau oare, cei de la Lira, să editeze şi celelalte volume? Începând de la volumul 1? Eu am rămas puţin surprinsă când am văzut pe Goodreads că este volumul 7.. De titlu numai zic nici eu nimic..noroc că avem şi titlul original să găsim cartea dacă o căutam pe Goodreads (altfel, ar fi trebui să citim recenziile de acolo, ca să dăm de ea).
      Mi-a plăcut cartea, deşi, celelalte cărţi ale autoarei apărute cu revista mi-au plăcut mai mult.
      „…habar nu am avut motivul bolii lui Stephen până am ajuns la capitolul în care el este explicat….” Lol! M-a surprins şi mi-a plăcut! Nici eu nu m-aş fi gândit la asta sau dacă există tratament sau nu (am scris prea multe?).
      Nu pot să scriu mai mult, aş intra în detalii..

  3. Te înţeleg perfect la faza cu detectivul, adică nici prin cap nu-mi trecuse care era motivul bolii. Foarte, foarte frumoasă cartea! Şi m-ai făcut curioasă cu seria Fallen Angels. Sper să mai pun mâna pe nişte cărţi de genul ăsta, pentru că sunt absolut superbe!🙂

Lasă un răspuns

