Recenzie: Sometimes by Moonlight

“Este destul de rau ca tipul de care s-a indragostit Shelby la tabara de reeducare are un trecut intunecat, dar ajutorul pe care i l-a dat a costat-o scump. La revedere conac din Beverly Hills, bun venit internat sumbru din Elvetia.

Ce poate fi mai rau decat sa invete la Academia Steinfelder pentru Fete? Sa nu auda niciun cuvant de la prietenul ei Austin Bridges III. Shelby nici nu este sigura ca sacrificiul care l-a facut pentru el a insemnat ceva dupa ce l-a vazut in tabloide cu o printesa pop.

Dar Austin este mai mult decat varcolacul fiu al unui rocker si legatura dintre ei este mai stransa decat isi da Shelby seama.

In timp ce zilele devin din ce in ce mai intunecate in apropierea vacantei, Austin se intoarce pentru a explica de ce a ramas departe atata timp. Acum Shelby incepe sa inteleaga de ce simturile i s-au ascutit, de ce are nevoie sa vada lumina lunii si de ce este mai tot timpul flamanda. Prinsa in capcana la Steinfelder ce are legaturi cu o fratie straveche, Shelby intelege ca dragostea ei pentru Austin o va costa mai mult decat si-a imaginat.”

Mic rezumat: Shelby este literalmente tinuta captiva intr-o scoala cu internat din Alpii Elvetieni, departe de casa ei din Beverly Hills si de iubitul ei din vara, Austin Bridges III. Mai mult, frustrant este faptul ca baiatul nu a contactat-o deloc de cand a venit la internatul Steinfelder. Cu toate acestea scoala este mai mult decat pare si pe masura ce trece timpul Shelby este prinsa intr-un vartej de intrigi si pericole. Dar ce va face ea cand Austin vine sa o salveze? Si cum va reactiona la secretul pe care baiatul il dezvaluie? Raspunsul se afla in filele acestei nuvele scurte.

Parerea mea: Dupa cum am zis intr-o recenzie anterioara mi-a placut Nu plange sub clar de luna. Mi s-a parut o lectura usoara si draguta, perfecta pentru starea mea de spirit din acea zi. Ca urmare am fost curioasa cand am auzit de Sometimes by Moonlight si am citit nuvela in format ebook. Mi-a placut mult ca autoarea a scris cartea in acelasi fel usor de citit care te atrage pe care eu l-am remarcat in primul volum. Actiunea, departe de a fi complexa, este simpla si draguta perfecta pentru o ora pe care vrei sa o arunci pe fereastra. Ce nu mi-a placut a fost faptul ca se termina brusc. In ultimele pagini aflam despre o fratie secrete, despre o vanatoare ce a inceput cu sute de ani in urma, descoperim mistere legate de familia Bridges si mama lui Austin si cand sa intre in actiunea propriu-zisa… PAC… s-a terminat nuvela. Sper sa aiba o continuare intrucat Sometimes by Moonlight pune mai multe intrebari decat raspunde.

Citat: „Moonlight is dangerous. Even at a lame Swiss boarding school, where everything is as bland as the morning muesli, the moon’s seductive glow holds danger. Long shadows of poplar trees become shimmering specters on the freshly fallen snow. Stone chimneys rise like dark gargoyles overhead. Familiar surroundings seem strange and foreboding. But maybe the biggest danger of all is that moonlight takes away the privacy of the dark, revealing things that are better left unseen.”

Nota mea: 3/5


15 thoughts on “Recenzie: Sometimes by Moonlight

Lasă un răspuns

