Recenzie: Under the never sky de Veronica Rossi

„EXILED from her home, the enclosed city of Reverie, Aria knows her chances of surviving in the outer wasteland–known as The Death Shop–are slim. If the cannibals don’t get her, the violent, electrified energy storms will. She’s been taught that the very air she breathes can kill her. Then Aria meets an Outsider named Perry. He’s wild–a savage–and her only hope of staying alive.

A HUNTER for his tribe in a merciless landscape, Perry views Aria as sheltered and fragile–everything he would expect from a Dweller. But he needs Aria’s help too; she alone holds the key to his redemption. Opposites in nearly every way, Aria and Perry must learn to accept one another to survive. Their unlikely alliance forges a bond that will determine the fate of all who live under the never sky.”

Mic rezumat: In urma unor furtuni puternice cauzate de Aether, o parte din populatia lumii a fost nevoita sa se adaposteasca in Pod-uri, domuri high-tech in care traiesc cateva mii de oameni. Aria a trait toata viata intr-un astfel de dom numit Reverie alaturi de mama ei, Lumina. Cu toate acestea, cand Lumina dispare, fata este in stare sa faca orice pentru a o gasi, inclusiv sa iasa la suprafata, in afara sigurantei data de domuri. Lucrurile insa merg prost, iar ea este invinuita de moartea unor prieteni si aruncata in mijlocul desertului in timpul unei furtuni Aether. Sansele ei nu supravietuire nu au fost niciodata mai mici.

Peregrine, sau Perry este unul dintre salbaticii Outsideri. El este membrul tribului Tides si fratele sefului tribului, Vale. Cand fiul lui Vale, Talon este rapit de Dwellers, oamenii din Pod-uri, Perry jura sa faca orice sa il aduca inapoi. Chair daca acest lucru inseamna sa o salveze pe Aria si sa inceapa o alianta cu ea.

Parerea mea: Mi-a placut foarte mult aceasta carte. Blendul de tehnologie pe de-o parte cu viata in salbaticie si lipsurile ei a fost foarte interesant, iar tranzitia de la o cultura la alta a fost facuta cu multa maiestrie. De cele mai multe ori, valoarea unei carti este data de personajele ei. In acest caz Aria si Perry isi joaca rolul superb. Nu poti sa nu apreciezi pe unul sau pe celalalt. Relatia lor de la inceput, marcata de neincredere bazata pe povestile auzite de fiecare apropo de celalalt,evolueaza intr-un ritm nici prea alert, nici prea lent. Mai mult aparitia lui Roar si a lui Cinder dau sarea si piperul cartii.

Ce nu mi-a placut este faptul ca Veronica Rossi nu a dat mai multe detalii in privinta Aether-ului. Banuiesc ca se vor afla mai multe informatii in celelalte doua volume, acesta fiind primul dintr-o trilogie. De asemenea nu am prea observat elementele distopice, in ciuda faptului ca romanul este considerat ca fiind un membru al acestui gen. Sincer eu l-as fi catalogat mai mult ca o combinatie reusita intre sci-fi si fantasy.

Citate: “She absorbed the terror and beauty of him and his world. Of every moment over the past days. All of it, filling her up like the first breath she’d ever taken. And never had she loved life more.”

“She found it curious and frightening that she could deeply dislike someone she didn’t even know. It wasn’t her. At least, it wasn’t how she used to be.”

Nota mea: 4.5/5


12 thoughts on “Recenzie: Under the never sky de Veronica Rossi

    1. Nu, n-am nicio sponsorizare.
      Am ochi buni pentru reduceri la carti😀
      Probabil cand o sa aiba si blogul o luna, doua acolo ma interesez si de sponsorizari si chestii de genul. Deocamdata n-am reusit sa interesez decat o singura persoana cu concursul.

      1. Macar tu ai avea sanse la sponsorizare, ai multi followers si lumea iti comenteaza blogul, la mine e chiar invers :)) cred ca pot sa i-mi iau gandul de la sponsorizare
        Ce concurs?

      2. Si eu fac acelasi lucru, dar pe blogspot e mai greu… sper ca pana prin aprilie cand se aleg blogurile sponsorizate sa am si eu mai multi followers si mai multe comentarii.
        Ah ok, pai am sa particip si eu

    1. Probabil o sa incers Moonlight dupa ce termin The Uglies.
      Da sincer e frustrant sa citesc primul volum din trilogiile astea pentru ca se termina brusc si trebuie sa astept sa apara continuarile :))

Lasă un răspuns

