The unfairness of it all

Va povesteam eu in urma cu ceva vreme ca mi-am comandat „Ingerul Noptii” de Becca Fitzpatrick si „Jurnalele lui Stefan” cand cu promotiile de pe elefant.ro si librarie.net. In urma cu cateva zile a venit coletul de la librarie.net cu o carte de Guillaume Musso pe care o comandasem si mesajul: „Ne cerem scuze Ingerul Noptii nu mai este in stoc.” Am oftat, m-am intors acasa degerata si am zis ca macar voi primi in curand Jurnalele lui Stefan. Cel putin asa credeam.

Primesc astazi un telefon de la un numar necunoscut… uitandu-ma urat la telefon ma gandesc: „Curier nu astept… deci ori este greseala, ori este o veste proasta.” Din pacata a doua varianta a fost cea corecta. Ma sunasera cei de la elefant.ro sa ma anunte senin ca nu mai au primele doua volume din Jurnalele lui Stefan in stoc.

Adaugand aceste doua dezamagiri la faptul ca frigul de afara nu prea imi permite sa ajung pana la Libraria Nemira pentru a profita de lichidarile lor de stoc… Ce pot spune, nu sunt un om foarte fericit in acest moment.


5 thoughts on “The unfairness of it all

Lasă un răspuns

