Jocul Amintirilor

Amintirile sunt una dintre cel mai importante parti ale noastre. Fara ele nu am exista, am fi goi, fara suflet, plutind in deriva intr-o lume care nu lasa nicio amprenta asupra noastra. Am primit acest joc al amintirilor de la fetele de la Love for Books. Ideea jocului este de a scrie 5 cuvinte care se refera la amintirile din viata noastra.

Shaman:  Nu ma refer la shamanii din triburile Africane, ci la anime-ul Shaman King pe care am inceput sa il vizionez pe vremea cand mult regretatul Jetix era Fox Kids si lucrurile erau mult mai simple. Cred ca am vazut prima parte a lui Shaman King de 5 ori pana au catadicsit cei de la Fox Kids sa aduca si partea a doua la noi.

Cavaler: Cei trei muschetari, Dupa douazeci de ani, Vicontele de Bragelonne, Cavalerii Pardaillan, Cavalerul D’Harmental, acestea si multe alte romane de capa si spada au reprezentat prima mea incursiune in lumea literaturii. Datorita lor mi-am dezvoltat placerea de a citi si mai apoi de a scrie.

Schi: Primele mele incercari intr-ale schiului au fost reprezentate de mers drept in jos pe partie si strigate disperate de „La o parte, la o parte”, fiindca nu stiam sa cotesc. Consider ca acum ma descurs mai bine😀

Jazz Jack Rabbit: Mai tine cineva minte joculetul acela cu iepurele verde care se batea cu testoasele? Eh, da Jazz 1 a fost primul meu joc pe calculator ( inca il mai am *grin* ) Era demo si muream instantaneu, dar era ceva inovator care nu mai avea legatura cu singurul lucru pe care stiam sa il fac pe calculator: sa desenez in Paint.

Bancomat: Nu are legatura nici cu banii, nici cu vreun card, ci cu o intamplare care mi s-a promis ca va fi reamintita intotdeauna. Pe cand mergeam eu cu o foarte buna prietena pana la Diverta de la Romana sa ne luam bilete la King on Ice 2010 am intrat fix cu capul intr-un bancomat ( cred ca era de Piraeus Bank ).


5 thoughts on “Jocul Amintirilor

Lasă un răspuns

