Primul meu premiu

Am primit un premiu de la Ramona Alexis si ii multumesc foarte mult pentru el. El a venit de asemenea si cu o leapsa pe care o prezint mai jos:

1. Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei:

Multumesc mult, Ramona, pentru acest premiu.

~~*~~
2. a) Care este produsul de machiaj preferat? 
Am un khol negru sub forma de creion cerat. Este creionul meu preferat de ochi pentru ca poate fi aplicat foarte usor si culoarea dureaza mai mult.
b)Care a fost trendul preferat in 2011?
Nu ma imbrac dupa moda, habar nu am ce trenduri au fost in 2011😀 O pereche de blugi, un hanorac si un tricou sunt suficiente.
c)Care e desertul tau preferat?
Papanasi cu dulceata😀
d)Culoarea preferata?
Cu siguranta movul, dar si combinatiile de rosu cu negru.
e)Care este prenumele tau?
Alexandra

f)Care a fost ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Sinead – Within Temptation
g)Pisici sau caini?
Ambele mai ales tinand cont ca prin casa mea s-au perindat si caini si pisici.

3.Spune despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog:
Sunt foarte temperamentala si ma enervez destul de usor. Banuiesc ca vine de la faptul ca sunt zodie de foc.

4. Premiaza alte bloguri care crezi ca merita acest premiu:
Ok, deci blogurile premiate sunt:

  • The search for something more
  • I am wide awake
  • Step into a fantasy world
  • Fallen in books
  • Shadow books
  • Love for books
  • Addicted to books
  • Anna’s words
  • Sayuki’s blog

5 thoughts on “Primul meu premiu

Lasă un răspuns

