Leapsa!!!

Am preluat aceasta leapsa de pe blogul My bookish world😀

1.Imi poti spune: Niahara

2.Mi-ar placea sa ma numesc: Leila

3.Daca as fi un  personaj de carte, as fi:  Hermione Granger😀

4.Melodia mea preferata este: Our solemn Hour de Within Temptation

5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: Miercuri

6.Imi e dor de: cainele meu

7.Dintre actorii din intreaga lume, azi il plac pe: Johnny Depp

8.Urasc scoala pentru ca:  este frig in salile de curs

9.Imi place scoala pentru ca: aud bancuri noi

10.Culoarea mea preferata e: mov

11.Partea preferata a zilei pentru mine e:  dupa-amiaza

12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri?  Fantome

13.Mi-ar placea sa locuiesc: în Marea Britanie

14.Azi sunt fericita pentru ca: nu sunt… e mult prea frig afara

15.A fost un cosmar sa vad:  ceva ce a inclus multe broaste raioase, nu intru in detalii

16.As vrea sa: fie primavara

17.Mi-ar placea sa existe: Hogwarts😀

18.As vrea sa lucrez in domeniul: computer forensics

19.Daca as avea o putere ar fi: Fireball casting

20.Imi place numele: Rosalind

21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: te inteleg cu adevarat si nu incearca sa te schimbe

22.Citatul meu preferat este: „Until the Day when God will deign to reveal the truth to men all human wisdom can be contained in these two words: Wait and Hope (Edmond Dantes).”

23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: fericirea adevarata

24.As vrea sa pot: calatorii in interiorul cartilor si jocurilor preferate

25.Viata e frumoasa pentru ca: poti vedea mici miracole in fiecare picatura de roua

26.Planul meu secret e sa: stapanesc lumea MWAHAHAHAHA ( no, really chiar nu am un plan secret )

27.Imi place serialul:  Boys over Flowers

28.As vrea sa scriu despre: Istoria Frantei

29.Vreau sa iti spun ca: s-a terminat Leapsa😀

31.Dau leapsa mai departe lui:


7 thoughts on “Leapsa!!!

Lasă un răspuns

