Recenzie: Trezirea de L.J.Smith

Tinand cont ca au aparut primele patru volume cu revista Bravo am decis sa le cumpar si eu pentru a vedea cum sunt aceste carti de fapt. Ca urmare ieri am luat din biblioteca „Trezirea” si am inceput sa citesc. Desi pot spune ca primele 20 de pagini m-au plictisit putin, de la aparitia lui Stefan lucrurile s-au schimbat. Primul volum doar ne introduce in datele problemei, pentru ca actiunea sa continue in celelalte trei. Deja sunt la sfarsitul volumului al doilea si dupa cum spuneam m-am apucat cu o zi in urma de ele.

Mic rezumat: In Fell’s Church, Elena este regina balului la liceu. Ea si cele doua bune prietene ale sale, Bonnie si Meredith, sunt cunoscute pentru popularitatea lor, toti vrand sa faca parte din anturajul celor trei fete. Elena stie toate acestea si nu se sfieste sa se foloseasca de oameni. Totul pana apare Stefan… tipul misterios, cu par negru si ochelari de soare de care nimeni nu a mai auzit pana acum. Stefan Salvadore, din Italia, care nu face nicio incercare sa socializeze cu cei din jur, in afara lui Matt, fostul prieten al Elenei. Singurul tip care a ignorat-o vreodata pe Elena… Fata decide ca lucrurile nu pot ramane asa. Jura ca nu se va opri pana cand Stefan va deveni al ei. Dar cine este prezenta misterioasa si intunecata care apare din senin si ii da viata peste cap?

Parerea mea: Dupa cum am zis primele douazeci de pagini m-au plictisit si era sa renunt la aceasta carte de vreo doua ori. Cu toate acestea ceva m-a impins sa o citesc mai departe sa vad ce se intampla. Actiunea se precipita destul de brusc as spune eu, abia la sfarsitul romanului, cand ajungi sa te intrebi: cum s-a terminat deja? si sa cauti al doilea volum pentru a citi in continuare. Imi place mult de Bonnie si de talentele ei speciale, dar si de Meredith cu personalitatea ei puternica. In ciuda secretelor dezvaluite pe parcurs Stefan isi pastreaza aerul misterios, dar Elena isi demonstreaza cu adevarat curajul in ultimele pagini ale volumului. Ii las pe cei ce nu au citit volumul sa afle in ce circumstante se intampla acest lucru.

Citat: „Nu stia exact de ce alesese Fell’s Church, din Virginia.Dupa standardele lui, era un oras tanar; cele mai vechi cladiri fusesera ridicate cu doar un secol si jumatate in urma. Dar amintirile si stafiile Razboiului Civil înca mai dainuiau acolo, la fel de reale ca supermarketurile si magazinele cu fast-food.”

Nota mea: 4/5 ( Prea scurt volumul, altfel nota era mai mare )

9 thoughts on “Recenzie: Trezirea de L.J.Smith

1. Cand am citit cartea (ianuarie-februarie 2012), mi se parea superba, fiind prima carte cu vampiri pe care am citit-o, insa, sunt carti mai frumoase decat aceasta. Zice persoana a carei serie de suflet e JV ;))

1. Da, asa mi se pare si normal. Oricum am reusit performanta sa le citesc pe primele trei in doua zile si am inceput-o si pe a patra. Vor urma si niste recenzii curand.

2. Eu le-am citit pe primele 5 pana acum, oricum parerea mea este ca autoarea se putea incadra doar la primele 4 volume, fara o continuare, mai ales ca pe mine sfarsitul volumului 4 m-a dezamagit.