Serii celebre: Jurnalele Vampirilor

Mda, tinand cont ca tot am citit primele trei volume pe nerasuflate in doua zile am spus sa dedic aceasta zi a Seriilor Celebre, Jurnalelor Vampirilor. Sincer nu am crezut ca vor ajunge sa imi placa atat de mult. Actiunea devine din ce in ce mai intensa pe masura ce trec volumele. Nici nu ma asteptam la unele deznodaminte. Nu ma asteptam la faza cu Katherine nici la finalul volumul trei, asta este clar.

Citate:„Ramase în picioare, lânga stejarii batrâni, cu soarele filtrat printre frunze cazându-i pe parul ondulat.În jeansi si tricou, Stefan Salvatore arata întocmai ca un elev obisnuit de liceu.”

„Era chiar în spatele ei, atât de aproape încât hainele ei se lipiră de ale
lui când seîntoarse. La o asemenea distanţă, ar fi trebuit să-şi dea seama că lângă ea stă o altă fiinţăumană, ar fi trebuit să-i simtă căldura trupului sau să -l audă. Dar, desigur, Damon nu era o fiinţă umană.”
Parerea mea: Per total mi-au placut foarte mult. Au fost la inceput anumite faze care m-au plictisit putin, dar pe masure ce am parcurs paginile cartilor si actiunea a devenit din ce in ce mai intensa am inteles ca aceasta va fi o serie pe care probabil o voi reciti in viitor. Nu ma asteptam, sincera sa fiu! Imi place cum fiecare isi poate forma o parere despre personaje, ele nefiind descrise excesiv astfel incat opinia sa fie deja oferita de carte. De asemenea imi place ca si in aceasta carte linia dintre bine si rau este atat de subtire incat cele doua aproape se intrepatrund.
Pros: Dupa cum a spus cineva pe blogul Eleusinian Mysteries, primul pro ar fi: DAMON EFFING SALVATORE. Eu pe masura ce am citit cartile nu am putut sa nu ma atasez de el si de imaginea lui de bad boy care este atat de falsa pe alocuri incat nu mai stii exact cum este el de fapt. Imi plac majoritatea personajelor principale, dar el sare in ochi intr-un anumit fel. Felul cum autoarea descrie actiunea este fluent si are o anumita intensitate ce este pastrata de la prima pana la ultima pagina.
Cons: In primul rand lungimea volumelor. Chiar daca in State ele sunt grupate doua cate doua, numarul de pagini este totusi prea mic. S-ar putea intampla mult mai multe si s-ar putea descrie mult mai multe daca ar avea mai multe pagini. In al doilea rand cateodata evenimentele nu sunt explicate chiar complet, lasandu-te sa te intrebi ce s-a intamplat defapt.
Nota mea: All in all – 4/5
 

17 thoughts on “Serii celebre: Jurnalele Vampirilor

  1. Nu cred c-o sa citesc vreodata aceasta serie…
    am citit trilogia cercul secret de l.j smith si nu a fost cine stie ce dar toata valva in jurul jurnalele vampirilor nu-mi priieste deloc

  2. Si eu sunt de aceasi parere, dar oricum, volumul 5 are 620 de pagini, sau cam asa, iar primele 300 sunt plictisitoare, doar de la jumatatea cartii spre sfarsit se intampla adevarata actiune, este doar opinia mea, nu ma impuscati😀

    1. Eu acum citesc volumul 5 si mor de ras.
      Imi place cum sunt vazute lucrurile din punctul de vedere al lui Damon in prima parte a cartii cand o ajuta pe Bonnie si se gandeste la Stefan si Elena.

Lasă un răspuns

