Leapsa

Am preluat si eu o leapsa de la Anna 😀

1.Ce carti ai citit anul trecut?
Mult prea putine pentru standardele mele. Fantasy si romance in mare parte.

2. Ce carte/carti citesti in acest moment?
„The Vampire Diaries: Shadow Souls” de L.J.Smith.

3. Ce carti vei citi in acest an?
Multeeee… Vreau sa citesc 12 carti din categoria Debuturi Literare, sa incerc romanele lui Julie Kagawa si Maria Snyder, sa termin Jurnalele Vampirilor sa ma apuc de seria Paranormal, sa termin Jocurile Foamei si sa incerc Sange Albastru si Vampirii din Morganville. Toate acestea sunt fara a pune la socoteala cartile care mai apar cu reviste.

4. Care este cartea ta preferata?
In momentul de fata pot spune ca mi-a placut foarte mult „Furia” de L.J.Smith. Totusi am foarte multe carti preferate, ar dura prea mult sa le enumar.

5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
„Fantoma din Manhattan” de Frederick Forsyte. Nu cred ca am gasit vreo carte care sa isi bata mai mult joc de romanul original ( in cazul acesta Fantoma de la Opera ) decat mini-romanul lui Forsyte. Imi venea sa il arunc in foc.

6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
Orice melodie gothic rock sau symphonic rock in principiu.

7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
Dragon Age: Origins si Gothic II :X

8. Care este filmul tau preferat?
Se schimba de la o zi la alta. Pe moment, tinand cont ca abia ce am vazut filmul ieri, este „Pirates of the Caribbean: On stranger tides.”

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
Cu siguranta cartea!

Trimit mai departe leapsa oricui doreste sa o preia 🙂


18 gânduri despre “Leapsa

  1. Ok, incep sa cred ca se intampla ceva ciudat..dupa designul aproape identic al blogurilor noastre(cel putin la momentul cand te-am descoperit), la gusturile comune si parerile asemanatoare in materie de carti .. acum si muzica?? :))))) I’m speechless, de fiecare data cand intru la tine ma mai minunez de cate ceva! Mai lipseste sa avem si aceeasi zi de nastere ^_^

      1. ah, am uitat sa iti scriu ceva. ma gandisem la chestia asta cu ziua de nastere pt ca aveam o colega la un moment dat care era nascuta in aceeasi zi ca si mine. si aveam exact exact aceleasi reactii, aceleasi pareri despre lucruri si aceleasi gusturi la imbracaminte, carti, etc. 🙂

      1. fir-ar, parca sunt dezamagita acum :)) am o prietena care e pe 30, dar parca nu mi s-a intamplat sa descopar atatea coincidente cu ea ^_^
        p.s. felicitari pt cartea castigata!

Lasă un comentariu