In my mailbox #4: Lux si Suspiciuni printre altele

Mi-a mai venit inca un rand de carti. De fiecare data cand fac o comanda imi spun ca este ultima pentru o perioada lunga de timp, si uite ca apare o promotie sau o lichidare de stocuri si eu ma aleg cu multe carti in biblioteca.

– Inventia lui Hugo Cabaret de Brian Selznick ( este imensa cartea, este mai mare decat unele dictionare, dar are niste ilustratii foarte frumoase )

– Lux de Anna Godbersen

– Suspiciuni de Anna Godbersen

– Eu sunt Numarul Patru de Pittacus Lore ( o aveam de mai demult, dar a fost imprumutata.)

– Copila-Stea de Jerry Spinelli ( eh, da asta a fost cadou, n-am de gand sa comentez cand primesc carti cadou. Am inteles ca e draguta chit ca e de la Nemira Junior )

– Paranormal de Kiersten White

– Las-o moale cu fantomele de Megan Crewe


6 thoughts on “In my mailbox #4: Lux si Suspiciuni printre altele

    1. Daca mai poti astepta cam o saptamana sa pot iesi din casa ti-as fi profund recunoascatoare. Am facut o bronsita urata si am primit ordin de la medic sa raman in casa cel putin o saptamana.

Lasă un răspuns

