In my mailbox #5: Damnare si Ingerul Noptii

Ultima data cand am postat despre noile mele achizitii nu ma asteptam sa o fac din nou atat de repede. Coletul pe care l-am primit azi trebuia sa vina abia peste vreo doua saptamani. Cu toate acestea avizul postal a batut la usa mea mai devreme.

Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick

Damnare de Lauren Kate

Jurnalele Vampirilor: Miez de Noapte de L.J.Smith ( doar asa ca sa am si eu ultimul volum ca oricum 5 si 6 le-am citit pe calculator )

Mi-a venit de asemenea si precomanda de la Blestemul Focului, Am si terminat cartea si pot spune ca a fost interesanta.


9 thoughts on “In my mailbox #5: Damnare si Ingerul Noptii

  1. Am şi eu Damnare şi Îngerul nopţii, dar am citit numai Damnare. Este foarte drăguţă seria!
    Şi şi şi şi şi ţi-ai luat Blestemul focului!🙂 După ce o citeşti, neapărat să-i faci o recenzie!

  2. Din cartile de aici nu am citit decat Damnare, insa am toate cele trei volume aparute. E o serie draguta, insa se putea si mai mult🙂 Sa le stapanesti sanatoasa si sa ne impartasesti opinii, bineinteles!

Lasă un răspuns

