Lantul de vineri ( desi este duminica )

tumblr_lqyzblZyqV1qcyflvo1_500.jpg readingAm preluat si eu o leapsa de pe blogul Annei care la randul ei a luat-o de la Rose. Ideea este ca in postare sa apara o fotografie care descrie locul preferat unde ne place sa citim.

Eu una am mai multe locuri unde imi place sa citesc. Imi place sa citesc pe fotoliul din material ca de plus de la bunici unde pot sa ma asez turceste si sa-mi tin cartea pe genunchi. Imi place sa citesc pe scari de fiecare data cand am ocazia sa fac acest lucru: citesc pe scara care duce in pod de la tara, pe pragul de la usa casei de la tara, citeam pe scarile de la liceu. Cel mai mult imi place sa citesc pe un pervaz lat, dar din pacate nu prea mai am parte de asa ceva. Pe ultimul loc ar veni cititul in autobuz, troleibuz, tren, taxi sau masina cand conduce altcineva. Este destul de enervant sa fii intrerupt de gropile de pe sosea, dar calatoria devine mai placuta cu o carte in mana.


Lasă un răspuns

