Recenzie: Ingerul Noptii

„Un jurământ sacru
Un înger căzut
O dragoste interzisă

Pentru Nora Grey, dragostea nu face parte din plan. Nu s-a îndrăgostit niciodată de vreun băiat, în ciuda eforturilor depuse de Vee, prietena ei cea mai bună. Dar zâmbetul şăgalnic şi ochii pătrunzători ai lui Patch o atrag mai presus de orice raţiune. Patch pare să se afle oriunde este şi ea şi pare să o cunoască mai bine decât prietena ei cea mai bună, iar Nora nu se poate decide dacă să-i cadă în braţe sau să fugă din calea lui cât mai departe. După o serie de întâmplări înspăimântătoare, tânăra se găseşte prinsă într-un joc al răzbunării unde nimeni nu este ceea ce pare a fi, taberele se schimbă şi ascund secrete periculoase. În mijlocul unui străvechi conflict între nemuritori şi îngerii căzuţi, Nora trebuie să-şi înfrunte temerile şi să lupte pentru viaţa şi dragostea ei, iar o alegere greşită o poate costa viaţa.”

Mic rezumat: Cand Nora il cunoaste pe noul ei partener de biologie, Patch nu se asteapta ca viata ei sa devina din ce in ce mai ciudata pe masura ce trece timpul. Desi, Patch pare agasant la inceput, Nora isi da seama ca toate intalnirile accidentale cu el nu sunt ceea ce par… si pe parcurs nu poate sa nu se indragosteasca de el. Insa, cine este defapt Patch? Si de ce a ales-o chiar pe ea. Pentru a afla raspunsul la aceste intrebari trebuie sa cititi cartea.

Citate: “Coach: „All right, Patch. let’s say you’re at a party. the room is full of girls of all shapes and sizes. You see blondes, brunettes, redheads, a few girl with black hair. Some are talkive, while other appear shy. You’ve one girl who fits your profile – attractive, intelligent and vulnerable. Dow do you let her know you’re interested?”

Patch: „Single her out. Talk to her.”

Coach: „Good. Now for the big question – how do you know if she’s game or if she wants you to move on?”

Patch: „I study her. I figure out what she’s thinking and feeling. She’s not gonig to come right out and tell me, which is why i have to pay attention. Does she turn her body toward mine? Does she hold me eyes, then look away? Does she bite her lip and play with her hair, the way Nora is doing right now?”

Parerea mea: Nici nu stiu de unde sa incep fara sa dezvalui prea multe, pentru ca sincer aceasta carte merita savurata de la prima pagina la ultima. Desi poate parea scurtuta la prima vedere, cartea este foarte intensa, plina de mister, de actiune si de romantism. Eram ferm convinsa ca stiu cine este de vine pentru toate evenimentele misterioase care au loc in carte pentru ca la sfarsit sa imi dau seama ca nu am avut deloc dreptate.

Personajele sunt bine conturate si te poti atasa foarte usor de ele. De la misteriosul Patch care este de-a dreptul irezistibil chiar si in fazele lui cele mai complicat de inteles, continuand cu Nora care este o protagonista care chiar mi-a placut foarte mult si incheiand cu Vee, prietena Norei care este ca o gura de aer proaspat ce te distrage de la tot misterul ce invaluie cartea.

Dupa ce am terminat cartea, m-am intors si am mai citit anumite pasaje care m-au atras cel mai tare. Nu am mai facut acest lucru de curand decat cu doua carti: Under the Never Sky a Veronicai Rossi si Jocurile Foamei.

15 thoughts on “Recenzie: Ingerul Noptii

1. Am citit-o – e super, insa a avut un detaliu care m-a enervat la culme: autoarea mereu spunea „in coltul gurii avea un zambet”, „isi innabusea un zambet”, etc, din 5 in 5 randuri