Amintiri din copilarie: Cartile cu Apolodor

„La circ in Targul Mosilor
Pe gheata unui racitor,
Traia voios si zambitor,
Un pinguin din Labrador
Cum il chema?
Apolodor…
Si ce facea?
Canta la cor!
Deci nu era nici scamator,
Nici acrobat, nici dansator
Facea si el ce-i mai usor,
Canta la cor! ( Era tenor )
Grasut, curat, atragator
In fracul lui stralucitor
Asa era Apolodor…”

Ma uitam si eu pe internet aiurea si cum, necum am dat peste o poza cu Cartea lui Apolodor de Gellu Naum. Trebuie sa recunosc ca atunci cand eram copil, cartile cu Apolodor erau pe acelasi podium cu „Fram, Ursul Polar” si „Harry Potter.” Vazand acum poza cartii pe internet, am dat o cautare la cartile cu Apolodor si am reusit sa citesc franturi dintr-o carte ce mi s-a parut foarte draguta pe cand eram copil. Chiar si acum, are un aer aparte care ma face sa o citesc cu placere.

Voi despre ce carti „de copii” aveti amintiri placute?


5 thoughts on “Amintiri din copilarie: Cartile cu Apolodor

Lasă un răspuns

