In my mailbox #6

Mailbox

Uite ca nu m-am putut abtine si m-am ales cu inca o serie de carti noi in biblioteca. Din pacate o parte din ele nu au ajuns inca asa ca nu le voi putea prezenta decat pe cele pe care le am.

– De la editura Leda mi-a venit precomanda de la Shadow Falls: Nascuta la miezul noptii

– Tot precomanda a fost si Naluca si Naucul ( ignorati patura albastra de pe fundal )

– Pe blogul My bookish world am castigat Frenezia

– De ceva vreme ochisem Vremea Ingerului de Anne Rice

– P.S. I love you o citesc acum si o ador. Am vazut si filmul si mi s-a parut dragut

– Cu revista Joy am luat Cel pe care ti-l doresti

– Nu am putut rata Cercul Secret: Ritualul

– Ultima achizitie a fost Compromisul inimii de Mary Jo Putney. Imi place mult cum scrie autoarea.


8 thoughts on “In my mailbox #6

Lasă un răspuns

