Citate #8: Romantele D’Artagnan

Am prezentat acum ceva vreme seria Romantelor D’Artagnan de Alexandre Dumas, mentionand ca au fost printre cartile mele preferate. In acele romane am gasit probabil unele dintre cele mai amuzante si mai eroice replici din majoritatea romanelor de capa si spada pe care le-am citit. Ca urmare am decis sa va impartasesc si voua cateva din replicile mele preferate.

„Speranţa e cea din urmă scânteie care se stinge în orice inimă.”

„În general, se cer sfaturi numai pentru a nu fi respectate. Iar dacă sunt respectate, se întâmplă aşa numai ca să ai pe cine să dai vina că ţi le-a dat.”

„Închipuirea zboară ca un înger; ea străbate mările unde am trăit naufragii, întunecimile unde ne-am pierdut iluziile, prăpastia unde ne-am îngropat fericirea.”

„Orice s-ar spune, femeia e pururea tânără. Într-un colţ al inimii ei, ea are întotdeauna douăzeci de ani.”

„Toţi pentru unul şi unul pentru toţi.”

„Sunt taine care îi ucid pe cei ce le descoperă.”


One thought on “Citate #8: Romantele D’Artagnan

Lasă un răspuns

