Targurile de carte: my own personal curse

In ciuda faptului ca nu am fost decat la vreo trei targuri de carte de cand ma stiu ( fara a pune la socoteala conventiile anime unde se vand manga – acolo am mers de fiecare data in ultimii patru ani – ), de fiecare data am cumparat o caruta de carti. Ca urmare, ieri cand m-am indreptat catre Targul de carte, presa si muzica AMPLUS mi-am luat putini bani in buzunar. De ce? Ideea mea a fost urmatoarea putini bani = putine carti. Right? Wrong! Am cumparat sase carti pana la final. Mai mult mi-au venit si comenzile de pe siteul editurii ALL si de pe elefant.ro asa ca masa mea a devenit pentru o vreme biblioteca.

TARGUL DE CARTE

– Nopti la circ de Angel Carter

– Magazinul magic de jucarii de Angela Carter

– Magie intunecata de Philip Kerr ( sincer nu prea stiu despre ce este vorba, dar ador  titlul si coperta )

– „AYE! AVAST!” Cine recunoaste titlul, il recunoaste bine. „Pe ape si mai tulburi” cunoscuta ca „On stranger tides” este cartea pe care s-a bazat al patrulea film din seria Piratii din Caraibe.

-Si… si… si… o carte pe care mi-o doream de mult: Divergent de Veronica Roth

COMANDA PRIN POSTA 

– Prietenul nevazut de Cecilia Ahern

-Suflete pereche de Cecilia Ahern

– Sotia Pilotului de Anita Shreve

– Iubire si gimnastica de Edmondo de Amicis

– Multumesc pentru amintiri de Cecilia Ahern

– Cadoul de Cecilia Ahern

BIBLIOTECA MEA

– Nu sunt decar o parte din cartile pe care le-am cumparat recent, dar ma distram mult prea tare construind turnulete din ele asa ca au ajuns in stadiul acesta pe masa. Dupa aceea s-au intors la locul lor in biblioteca.


6 thoughts on “Targurile de carte: my own personal curse

  1. Am citit si eu cele doua carti ale Angelei Carter. Magazinul magic mi-a placut mai mult, Nopti la circ mi s-a parut mai ciudatica asa..
    Iar Magie intunecata arata intr-adevar tare bine! Abia astept sa ne spui despre ce e vorba!

  2. O ai „material”:))
    Eu nu am citit decat doua carti de Cecilia .. si m.au fermecat..voi continua in ale’ „frunzaritului” din cele scrise de ea
    stiu ca nu ma vor dezamagi.

Lasă un răspuns

