Leapsa X 2

Am primit o leapsa de la Anna careia ii multumesc.

Ea se numește: ”Leapșa dorințelor neîmplinite” si idee este sa scrii trei dorinte pe care vrei sa ti le implinesti.

  1. Mi-ar placea sa termin cele doua romane pe care le am in lucru.
  2. As vrea sa ajung sa fac criminalistica la un moment dat
  3. Vreau o biblioteca mai mare
Leapșa se duce mai departe la:
Si oricine altcineva o mai vrea
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A doua leapsa am luat-o de pa blogul Love for books si m-am distrat incredibil cu ea.
1. Scrie 3 lucruri pe care stii sigur ca le vei face maine.
  • Voi merge la facultate -_-
  • Voi merge la editura Nemira sa ridic cartea „Dragonul Majestatii Sale”😀
  • Voi incerca sa nu bomban de fiecare data cand suna telefonul
2. Scrie 3 dorinte care nu ti s-au indeplinit inca
  • Nu am ajuns la Edinburgh
  • Nu am vazut un vampir
  • Nu am publicat un roman
3. Scrie primul cuvant care iti vine in minte
  • Eerie ( traducere: misterios, ciudat, infricosator )
4. Ce auzi in acest moment?
  • Our solemn hour de Within Temptation
5. Daca ai putea pleca in vacanta cu orice scriitor/scriitoare,pe cine ai lua cu tine?
  • L-as invia pe J.R.R.Tolkien si l-as lua cu mine pentru a-l bombarda cu intrebari privitoare la informatiile care le-a lasat neterminate in Silmarillion
6. Care e cea mai iesita din comun activitate a ta ?
  • Daca as spune ca pe vremuri cautam urme ale dinozaurilor la tara m-ati crede? Eram ferm convinsa ca macar ceva prins in chihlimbar care dateaza din mezozoic tot gasesc. Acum cea mai iesita activitate ar fi cataratul in copaci.
7. De cine te-ai speria : stafia lui Michael Jackson sau de Britney Spears tunsa la chelie?
  • De stafia lui Michael Jackson probabil. Desi ar fi foarte interesant sa apara la mine in casa si sa inceapa sa cante Thriller.
8. Scrie ceva de incheiere…
  • Dau leapsa mai departe tuturor celor care au citit-o! Distractie placuta!

One thought on “Leapsa X 2

Lasă un răspuns

