In my mailbox: Crescendo

Din pacate sau din fericire nu stiu sigur care din ele, achizitiile de saptamana aceasta au fost relativ putine. Titlul este oarecum neadecvat, deoarece pe toate le-am cumparat si nu le-am comandat prin posta, dar asta este.

– Cu Libertatea am luat cartea Pasi pe nisip, care pare foarte draguta, desi nu am apucat inca sa o termin. Am citit doar cateva capitole.

– Cu Bravo am luat volumul 2 din Cercul Secret. Inca un volum si ma voi apuca si eu de seria aceasta.

– Am facut un schimb de carti si am primit Arhonul pentru Jocurile Foamei volumul 1. Acum trebuie sa vad de unde fac rost de primul volum.

– De la Okian am cumparat Crescendo in limba engleza. Sunt foarte curioasa cum este acest volum, Ingerul Noptii a fost superb.


3 thoughts on “In my mailbox: Crescendo

Lasă un răspuns

