Citate #10: Un yankeu la curtea regelui Arthur

Marturisesc ca in copilarie am fost un fan destul de mare al lui Mark Twain. Am citit multe din romanele sale, iar cel mai mult mi-au placut „Un yankeu la curtea regelui Arthur” si „Print si cersetor”. „Un yankeu la curtea regelui Arthur” a ramas mult timp in topul preferintelor mele literare, mai ales ca arata Camelotul intr-un mod cu totul si cu totul inedit.

0812504364.01.LZZZZZZZ

„De nimic nu se leapădă omul mai greu decât de o prejudecată!”

„Oamenii sunt o veşnică problemă!”

„Mi-e silă de ţara în care nu găseşti o macara!”

“Inainte de epoca suprematiei bisericii in lume, oamenii fusesera oameni intregi si-si tinusera capul sus. Avusesera mandrie, judecata si independenta, iar rangul si insemnatatea se dobandeau mai cu seama prin fapte si nu datorita nasterii. Apoi a rasarit Biserica, urmarind un manunchi de interese egoiste si ea s-a aratat iscusita si agera, cunoscand multe chipuri de a scoate sapte piei de pe un om.”

“Omul poate indura orice si chiar indura orice situatie daca s-a nascut intr-insa si a crescut cu ea.”

“Regii si regatele erau tot atat de numeroase in Britania precum fusesera in Palestina, in timpul lui Iosua, cand oamenii erau nevoiti sa doarma cu genunchii la gura, pentru ca nu se puteau intinde fara a avea pasaport.”


8 thoughts on “Citate #10: Un yankeu la curtea regelui Arthur

  1. Spre rusina mea recunosc …umm ca eu nu prea am fost fana in ale’ cititului in generala , probabil ca eram obligata si pentru ca nu o faceam din placere, citeam dar fortata sa nu iau un 4.
    Nu am citit.o

  2. o carte pe care am citit-o cu multi ani in urma , pt. scoala..ps am o rugaminte, am intrat cu doua comentarii in concurs din greseala(giorgiana turcu) si nu vreau sa supar pe nimeni, te rog sa stergi unul, multumesc anticipat…

Lasă un răspuns

