Cateva scuze si un sfat de la voi

Incep acest post cu o serie de scuze ca nu am prea postat zilele acestea. Sunt la tara si din pacate internetul se misca destul de greu. Luni ma voi intoarce la minunatul meu internet prin fibra optica si voi putea sa postez mai mult😀 Acum net-ul meu se misca fix ca melcul.

De asemenea as vrea sa va cer o parere. Las la decizia voastra urmatoarele trei recenzii pe care le voi scrie, deoarece eu deja am prea multe carti si chiar nu stiu pe care sa o aleg. Asa ca voi posta aici cartile si astept opinia voastra🙂 Luni voi vedea si eu de care carte trebuie sa ma apuc.

1. Damnare
2. Chimie Perfecta
3. Oracolul
4. Jocurile Foamei: Revolta
5. Uratii ( prima data am citit-o pe fuga si am sarit anumite pasaje )
6. Jurnalele Vampirilor 7
7. Paranormal
8. Setea ( pe care sper ca o voi mai gasi luni de cumparat)
9. Scrisori de dragoste ( editura Rao )
10. Dragonul Majestatii Sale


13 thoughts on “Cateva scuze si un sfat de la voi

  1. Eu de-as fi in locul tau as alege Chimie Perfecta❤. Ca abia astept sa o citesc, dar n-am precomandat-o, mai am de asteptat pana pun mana pe ea…Ori asta, ori Damnare, care e una dintre seriile mele preferate❤

Lasă un răspuns

