In my mailbox #9

In Bucuresti pe strada Doamnei exista o librarie-anticariat care se cheama Antic ExLibris. Acolo nu stii niciodata ce vei gasi… totul depinde de ce au in stoc in acel moment. Un lucru este cert: au foarte multe carti in limba engleza, enciclopedii inedite si chiar benzi desenate de genul Asterix si Obelix ( daca ai noroc ). Toate sunt de obicei la pret mult mai mic decat in librariile obisnuite. Sa va arat cu ce m-am ales eu din vizita la librarie.

– Oracolul de Catherine Fisher

– A concise guide to Roses ( nu cred ca ma apuc de gradinarit prea curand, dar imaginile sunt superbe )

– Setea de Carrie Jones

– The Vampire Watcher’s Handbook

– Geek Logik ( este absolut dementiald e amuzanta. Mi-a iesit la calcule ca nu ar trebui sa imi fac un tatuaj, dar ca ar trebui sa ma apuc de sporturi extremeO_o )

Separat de ce am cumparat de la Antic ExLibris mai am nou:

– Pe blogul lui Emy am castigat Elixirul Vietii

-Cu Libertatea am luat Vieti Paralele si Alchimia Dragostei.

Voi ce carti ati mai cumparat?


13 thoughts on “In my mailbox #9

Lasă un răspuns

