Recenzie: Cele noua vieti ale lui Chloe King – Caderea

„MOARTEA CHIAR POATE SĂ-I SCHIMBE VIAŢA UNEI FETE

Chloe King este o fată obişnuită. Merge la şcoală, îşi face temele, mai trage uneori chiulul de la ore, se ceartă cu mama ei, şi se îndrăgosteşte de un băiat… sau doi.

Pe măsură ce descoperă adevărul despre originile ei, totul devine o luptă pentru supravieţuire. Din fericire pentru Chloe, ea mai are încă opt vieţi. Dar oare îi vor fi suficiente?”Dar, înainte de a împlini şaisprezece ani, descoperă că i se întâmplă multe lucruri ciudate: îi cresc gheare de pisică, vede perfect pe întuneric, devine tot mai agilă, iar când cade din cel mai înalt turn din San Francisco moare, după care învie.”

Mic rezumat: Stiu ca aceasta carte nu era pe lista, dar am citit-o in weekend si am zis ca trebuie sa ii scriu si recenzia. Plus, coperta este superba! In primul volum din Cele noua vieti ale lui Chloe King facem cunostinta cu protagonista romanului, care, dupa o cadere de la 60 de metri supravietuieste in mod misterios si observa ca trece printr-o serie de schimbari inedite. Fata observa ca toate simturile i se ascut, ii cresc gheare de pisica si reuseste sa faca salturi surprinzatoare. Insa ce se intampla cand incepe sa fie vanata de o grupare misterioasa?

Citat: “Viata îți este în primejdie, Chloe. Ai grija cu cine te însoțești. Fii pregătită…și gata de fuga. Ordinul A Zecea Lama știe cine ești…”

Parerea mea: Trebuie sa recunosc ca am stat putin in cumpana daca sa cumpar aceasta carte sau nu, deoarece citisem eu undeva ca nu ar fi tocmai grozava. Asa ca am asteptat pana a fost aleasa Cartea Saptamanii la Leda spunand ca daca regret, macar sa regret doar jumatate din pret. Trebuie sa recunosc ca nu am regretat. Actiunea este antrenanta, stilul in care este scrisa cartea este simpatic si te prinde, ba mai mult Chloe este un personaj de care te atasezi usor.

Dupa cum am zis coperta este superba! Odata ce treci de coperta, observi ca actiunea este interesanta, dar demareaza cum trebuie abia in ultimele 100 de pagini, iar sfarsitul te lasa tanjind dupa volumul 2 ( cel putin pe mine m-a lasat ). Personajele nu sunt conturate cu foarte multa precizie intrucat o parte din ele sunt folosite doar pentru a adauga tipica intriga de liceu. Avem pritenii cei buni ai lui Chloe, Amy si Paul, gasca celor populari cu Keira in frunte si cei doi baieti de care se indragosteste protagonista: Brian si Alek. Brian este cel mai complex, mai misterios si mai ciudat personaj din toata cartea. Alek pare si el un personaj care promite, dar primul volum abia daca pune bazele actiunii care promite sa fie foarte interesanta in urmatoarele volume.

Nota mea: 4/5


13 thoughts on “Recenzie: Cele noua vieti ale lui Chloe King – Caderea

  1. Mie nu mi s-a parut cine stie ce primul volum… Ma bucur ca pe al doilea l-am castigat pe un blog, ca altfel nu stiu daca as mai fi apucat sa il cumpar, avand in vedere ca era undeva foarte departe in wishlist..

  2. Serios? Si eu auzisem ca nu e foarte draguta cartea, ca e plictisitoarea ca este…ma rog..nu tomcai buna si de asta nu m-am incumetat sa o citesc. Din ce ai spus tu pare draguta si oricum, dupa parerea mea, o cartea…de fapt…parerea fiecaruia depinde de gusturi, de genul pe care il prefera.
    Si eu as vrea sa citesc cartea…acum mai vedem…

  3. Interesant, si eu vreau sa o citesc, dar oricum mai are de asteptat, tocmai ce am venit de la librarie cu Academia Vampirilor in mana, deci pana cand mai reusesc sa strang ca sa cumpar o sa mai treaca ceva timp

  4. Ce spor avem amandoua la ora asta la recenzii😀
    Si mie mi s-a parut draguta cartea, urmarisem si serialul inainte..Sper ca intr-adevar volumul 2 sa aduca o intriga mai complexa si un ritm mai accelerat..Si cum mi-am ales deja preferata dintre „team Alek” vs. „team Brian”, sper ca povestea sa evolueze si in directia asta in sensul potrivit🙂

    1. Da, am vazut ca ai postat si tu recenzia la ultimul volum din Cercul Secret, dar cum nu am apucat sa citesc nici primul volum inca doar am aruncat putin ochii. Hmmmm… eu sunt inca in dubiu in privinta celor doi, dar sincer inclin intr-o directie mai mult decat in cealalta😀

Lasă un răspuns

