Recenzie: Skelling

Skellig

Michael, parintii si sora lui nou-nascuta tocmai s-au mutat într-o casa care trebuie renovata, lucru care ar fi fost probabil foarte palpitant daca surioara lui nu ar fi fost atât de bolnava.

Din cauza asta, Michael este lasat de capul lui si baiatul începe sa exploreze garajul paraginit unde face o descoperire surprinzatoare.

La început Michael crede ca e doar un vagabond care s-a adapostit acolo, dar îsi da repede seama ca aceasta fiinta nu e doar umana.

Îsi spune Skellig si este în parte om, în parte înger sau pasare sau poate amândoua, în orice caz, o fiinta remarcabila. Mina, noua prietena a lui Michael, o fata inteligenta, dar si excentrica, îl ajuta sa-l ascunda si sa-l protejeze pe Skellig.

Fericirea lui Michael este umbrita însa în momentul în care sora lui trebuie internata. Dar întâlnirea cu Skellig îi ajuta nu doar pe Michael si pe Mina, ci si pe restul familiei. Toata povestea are o anumita aura de mister.

Datorita fetelor de pe blogul Love for books am incercat ceva diferit si am scris recenzia de mana. Sper sa intelegeti scrisul  si sa nu va suparati prea tare ca scriu atat de stramb🙂 Pentru a vedea imaginea mai mare dati click pe ea ( sper sa nu se vada totusi prea mare ).


15 thoughts on “Recenzie: Skelling

  1. ete polistiren..in sfarsit ceva original ..foarte putini mai scriu receziile de mana intr-un caiet sau in cazul tau si pe foi ..imi place recenzia ta ..ceea ce imi aminteste si de caietelul meu cu pareri ..trebuie sa mai transcriu si pe blog cateva recenzii dar nu acum ..

  2. De cate ori auzeam de cartea asta aveam impresia ca era in engleza, nu traduca la noi… Titlul o fi de vina. Oricum, pare interesanta, dar inca nu sunt foarte convinsa daca sa o trec sau nu in wishlist..

  3. E la Rao, nu? Auzisem de ea mai demlut, dar nu m-am incumetat sa o cumpar…pana la urma al luat-o, dar n-am citit-o. Trebuie sa o citesc si eu acum ca mi se pare interesanta si daca zici tu ca e draguta…e numai bine

Lasă un răspuns

