Stii ca traiesti intr-o lume ciudata cand…

Ti se spune ca esti negativist atunci cand spui lucrurilor pe nume…

Ti se spune ca esti naiv cand incerci sa vezi partile bune….

Ti se spune ca esti distrat cand ai imaginatie…

Ti se spune ca esti aerian cand ai curajul sa visezi…

Poate va intrebati ce este cu acest post. Am ajuns la concluzia ca oricat de multe lucruri bune incerc sa vad in lumea in care traiesc, totdeaua lucrurile rele vor fi mai multe. De cand am acest blog am inceput sa fiu mult mai optimista, deoarece vad ca inca exista lume care citeste si nu te judeca, lume care iti intelege pasiunile si nu rade de ele. Astazi insa, am simtit nevoia sa arunc ceva pe fereastra, preferabil in capul cuiva.

De cand eram mica mi-au placut chestiile pe roti… fie ele role, skateboard, bicicleta sau trotineta mi-a placut intotdeauna senzatia de libertate pe care o am cand merg pe ele. Profitand ca a venit primavara mi-am scos trotineta de la naftalina, pentru ca rolele erau la bunica si skateboard-ul undeva pe sifonier, si am dat o fuga pana la magazin. Pe drum, o „doamna” care isi dadea mare importanta m-a masurat din cap pana in picioare cand m-am oprit si m-a intrebat pe un ton zeflemitor: „Mai nou trotinetele sunt si pentru adulti?” I-am raspuns un „da” scurt nevrand sa ma cobor la nivelul ei.

Insa, ma intreb oare, de cand dicteaza varsta noastra ce putem sau nu putem face. Exista oare niste etaloane? Ai 16 ani nu mai ai voie sa te uiti la Donald Duck! Ai 18 ani e timpul sa renunti la cartile fantasy! Ai 20 de ani nu mai ai voie sa mergi cu trotineta! De ce atatea etichete, atatea dogme si reguli nescrise, atata lipsa de imaginatie? Oare nu am fi mai fericiti daca am renunta sa ii judecam pe ceilalti cand fac lucruri care nu sunt „cool” sau normale pentru standardele noastre? Doar ma intreb…


20 thoughts on “Stii ca traiesti intr-o lume ciudata cand…

  1. Eu cred ca ai reactionat bine. Daca te luai la harta…era si mai rau. Eu am invatat sa-i ignor, chiar daca ma deranjeaza asa ca…eu zic ca ai procedat bine.

  2. Ehh …asa a ajuns lumea in ziua de azi. Pana si „doamnele” sunt batute-n cap. Daca asa reactioneaza acum peste 10 ani o sa ajunga sa arunce cu pietre in tine daca faci ceva „anormal” din punctul lor de vedere. :-l

      1. :)), era si mai tare. Oricum pe prost il doare cand nu e bagat in seama, si in nici un caz nu ai nevoie de validarea acelei doamne, asa ca nu trebuie sa iti pese prea mult

  3. si pe mine ma enerveaza atatea prejudecati, rau de tot! eu zic sa mergi cu capul sus mai departe ! si mi se pare un lucru frumos sa ne pastram in noi partea aia mai copilaroasa, asta nu inseamna ca nu puteam actiona maturi atunci cand situatia o cere… mie nu imi este rusine sa spun spre ex ca am 26 de ani, doi copii si imi place sa ma prostesc cu tot felul de copilarii si mai ales ca ador sa citesc carti fantasy, paranormal romance, etc… pt ca stiu ca mai sunt unii care rad cand aud ca citesti astel de carti. eu le ador! asa ca niahara, oameni d’astia incuiati vei mai gasi multiiii, dar tu sa nu le dai importanta!!! ca indiferenta doare!

  4. Asta cu vazutul inafara varfului nasului cred ca sta in firea omului, la unii se manifesta mai putin, iar la altii mai mult. Tine si de educatie. Asa e poporul roman, ii fute grija de altii si de capra vecinului. Si asta cu lumea internetului este relativa, chiar daca au pasiuni comune cu tine sau iti impartasesc opiniile tot o sa se gaseasca unul sa comenteze sau ipotetic vorbind daca te intalnesti cu cativa dintre cititorii tai, or sa comenteze in gand si tot o sa o faca. Asa ca ignora si continua sa faci ceea ce iti place si te face fericita. Gura lumii nu o sa o astupi nici cu cacat.

  5. Cred ca unii nu au alta ocupatie decat sa ii judece pe cei din jur si sa isi dea cu parerea despre ce e bine si ce e rau…ii compatimesc, probabil ar trebui sa faca rost de o viata. Cel mai bine e cum ai zis, sa nu te cobori la nivelul lor si sa faci ceea ce simti si ce iti place. Bravo pentru aceasta postare!

  6. Eu daca eram in locul tau nu reactionam asa de calm si pacifist .. pentru ca sunt o fire vulcanica ce spune lucrurilor pe nume mai ales ce ii deranjeaza,nu trebuie sa te demoralizeze „intamplarea asta”.
    Lumea nu se va schimba niciodata …sti mai mereu se spune ca tara noastra nu este buna si nimeni nu este multumit de ea , sa iti spun ceva nu tara sa schimbat , oameni sunt intr-o continua schimbare.
    Fii optimista si nu te lasa demoralizata de micile critice , lumea vorbeste mai mereu..defapt -mereu!-

    1. Sincera sa fiu si eu sunt de obicei o fire vulcanica si ma enervez. Dar pe moment eram mult prea fericita ca ma plimbam si ca era cald afara, si eram deja obosita asa ca am reactionat pacifist. Plus ca n-aveam chef de scandal fix in fata blocului meu😀

      1. ei bine, eu m-am enervat de atatea ori pe faze d’astea ca deja am devenit… sa zic ”imuna”, m-am resemnat intrebandu-ma daca are vreun rost sa ma enervez eu pt toti incuiatii… asa ca ii las in pace, ca doar e o vorba, pe nebuni si pe prosti, mai bine ii lasi in pace, nu te pui cu ei. si mai mult imi place sa le fac asa in ciuda, sa ma amuz pe seama lor :))

Lasă un răspuns

