Recenzie: Setea de Carrie Jones

Setea - Carrie Jones

„Nu este greu sa observi influenta lui Stephanie Meyer asupra acestui roman: tatal vitreg al Zarei a murit, mama ei nu poate avea grija de ea, asa ca ajunge sa locuiasca cu bunicii intr-un mic orasel din Maine. Nick, un varcolac chipes, ii salveaza viata dintr-un accident de masina, iar pe de alta parte, ceva pare sa se infiripe intre ea si eminentul Ian, un coleg de liceu. Din pacate, pe urmele Zarei se afla o prezenta malefica – un rege al zanelor. Iar acesta nu este deloc o creatura inofensiva si delicata. Atunci cand regele nu are de partea sa o regina mai mult timp, dorinta lui e una singura: sa-si satisfaca pofta de sange uman, iar in cazul de fata, curmand vietile celor doi la care Zara tine. Se va preda ea oare in fata acestui pseudo-vampir pentru a-i putea salva pe cei iubiti? O poveste plina de suspans despre sacricificii.”

Mic rezumat: Tatal vitreg al Zarei a murit in urma unui atac de cord. De la moartea lui totul a parut sa nu mai aiba sens pentru protagonista romanului, ea devenind o umbra a celei ce a fost. Ingrijorata, dar avand si un motiv ascuns, mamei Zarei a trimis-o pe aceasta in Maine la Betty, bunica ei. Maine este tot ce uraste Zara… intunecat, friguros, cu o senzatie ca nimic nu este in regula. Insa, in Maine, ea incepe incet-incet sa isi revina si sa aiba din nou pofta de viata. Se imprieteneste cu Issie si cu Devyn, il intalneste pe Ian si se indragosteste de Nick. Cu toate acestea pericolul pandeste la orizont… vor reusi ei sa scape sau nu?

Citat: „E greu sa salvezi lumea cand nu te poti salva pe tine insati.”

Parerea mea: Incep prin a spune ca mie nu mi-a placut Twilight. A avut o premiza interesanta care nu a fost exploatata, dupa parerea mea, cum trebuie si nu m-a impresionat cu nimic pana la final. Ca urmare sunt cel putin reticenta de fiecare data cand o carte este comparata cu Twilight sau influentata de Stephanie Meyer sau chiar ridicata in slavi de autoare. Ca urmare si cand m-am apucat sa citesc „Setea” am fost la fel de reticenta. Nu ar fi trebuit…

Am vazut destul de multa lume care nu a fost foarte impresionata de cartea lui Carrie Jones, insa mie chiar mi-a placut. In primul rand romance-ul dintre Zara si Nick a fost foarte frumos descris si a evoluat in ritmul in care trebuia. Nu a fost nici prea rapid, nici prea lent, ci doar convingator. Personajele iarasi sunt usor de placut, desi nu sunt foarte bine dezvoltate. Banuiesc ca fiind doar primul volum vom afla mai multe despre ele pe parcurs.

In ceea ce priveste actiunea, a fost placuta cu doza necesara de mister si de situatii neasteptate. Chiar mi-a placut sa aflu legatura dintre mama Zarei si Maine, cat si adevarul despre Betty si tatal vitreg al Zarei. Nu m-am asteptat sa aflu ce este defapt Betty, chiar a fost ceva interesant. Nu am fost de acord cu sfarsitul… autoarea ar fi putut sa complice putin mai mult actiunea, sa faca astfel incat ajutorul sa vina prea tarziu. Asa finalul a fost oarecum previzibil. Cu toate acestea, per total chiar mi s-a parut o carte draguta si vreau sa citesc continuarile Captivate si Entice.

15 thoughts on “Recenzie: Setea de Carrie Jones

1. Eu am citit toata seria Twilight si chiar mi-a placut ,la fel si filmele, de aceea e pe locul 2 la cele mai bune carti citite de mine pe primul fiind Evermore din seria Nemuritorii de Alyson Noel. Chiar mi-am pus pe lista si eu aceasta carte si mi-a placut recenzia ta. Oricum vreau sa spun ca desi aceasta este una care sigur imi va placea fiind cu vampiri nu cred ca o sa o intreaca seria Twilight care apropo este cea mai de succes carte scrisa vreodata.

2. Twilight a fost primul meu roman citit , si l-am citit in clasa 3 , deci gandestete ca consideram seria aia cea mai buna . Acum mi-am deschis din nou apetitul cu citit , si anul asta chiar m-am pus pe treaba , si am descoperit niste romane mult mai bune decat Twilight . Nu stiu cu ce m-a atras seria aia , mai nou nici filmul nu’mi mai place .

3. ah, ce aiurea ca multe dintre recenzii nu sunt puse pe paginea cu recenzii…
    dar ma bucur ca am dat peste asta. am auzit de carte si dupa recenzia ta, cred ca vreau s-o citesc

4. Ma bucur sa aflu ca ti-a placut cartea. Nici mie nu prea mi-a placut Twilight, doar prima carte poate, si aveam oarecare indoieli fata de cartea asta. Acum cred ca o pot trece pe lista de cumparaturi🙂