Leapsa

Am primit o leapsa de la Crisa careia ii multumesc foarte mult.

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Semnul de carte din cartea respectiva. Sau biletul de la Kings on Ice din 2010. Sau chiar nimic.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Am primit de ziua mea, in vara, trilogia The Night Watch de Sergei Lukyanenko, iar mama mi-a cumparat de Craciun sequelul trilogiei, The Last Watch.

3. Citiţi în baie?
Programul tv😀 Altceva nu, chiar nu petrec atata timp in baie.
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Da. Doua carti, de fapt. Un fantasy medieval si un paranormal romance modern. Mai mult nu pot spune pentru ca nu le-am scris.

5. Care este cartea preferată?
Depide de gen. Daca as alege numai din cartile fantasy ar fi Stapanul Inelelor.

6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
De foarte multe ori am recitit cartile. Am recitit Copiii Libertatii ai lui Marc Levy, seria Harry Potter si seria Stapanul Inelelor, printre altele.
7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Din pacate unii din ei nu mai traiesc si nu ma grabesc sa ii intalnesc. Cat despre ceilalti, i-as intreba mai multe despre cartile lor.

8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?

Vorbesc despre cartile mele preferate doar cu anumite persoane care stiu ca ma inteleg si au de multe ori gusturi asemanatoare.

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Descrierea de pe spatele cartii! Sincer, nu ma intereseaza atat de mult coperta sau formatul cartii cat ma intereseaza descrierea.
10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Contele de Monte-Cristo… dupa parerea mea este cea mai buna opera a lui  Dumas.

11. Care este locul preferat pentru lectură?
Pe scari😀 Sau in pat.

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Ascult de multe ori rock simfonic cand citesc. Ma ajuta sa ma concentrez mai bine.

13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Da, am citit, dar nu ma omor dupa ele. Prefer sa simt filele cartilor.

14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Citesc si carti imprumutate. Multe din cartile pe care le-am citit au fost luate de la biblioteca.

15. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
O carte este pentru mine poarta catre o lume in care posibilitatile sunt infinite. O lume in care poti fi cine vrei si poti face ce vrei. O lume a misterelor si a aventurii.

Dau leapsa mai departe oricui o doreste😀


12 thoughts on “Leapsa

  1. Hai ca raspund si eu pt ca nu ma pot abtine sa nu fac asta .
    1.Folosesc neaparat semnul de la cartea respectiva , daca nu are folosesc un creion .
    2.Nu primesc deloc carti cadou , am castigat si eu o singura data o carte pe un blog .
    3.Nu cred ca petrec mai mult de 45 de minute in baie intr-o zi .
    4.Ohoooo , daca ar fii sa numar cate carti am vrut sa scriu si m-am si apucat nu mai termin.
    5.Am mai multe , dar cred ca preferata e Divergent .
    6.Nu prea imi place sa recitesc a doua oara .
    7.Cred ca daca nu ma aflu in momentul ala nu pot raspunde .
    8.Mi-am placea , dar nu am cu cine discuta .
    9.In primul rand descriere , apoi coperta .
    10.La asta nu m-am gandit nicodata . Pana acum nu am citit carti din care sa se desprinda ceva , dar cred ca as alaege sa le recomand Dragostea nu-i de mine .
    11.In pat .
    12.Fara muzics nu ma pot concentra . Imi place sa ascult Adele .
    13.Nu.
    14.Nu imi place sa citesc cartile imprumutate .
    15.O carte este pentru mine precum un prieten adevarat .

  2. De multe ori ascult muzica in timp ce citesc.
    Si de multe ori(desi este un obicei prost) eu indoi colturile paginilor, dar nu mereu. Cand am semne de carte e foarte bine.
    Nici eu nu am un gen preferat. Atata timp cat cartea merita si autorul s-a straduit sa conceapa o poveste credibila care sa capteze atentia publicului mie imi place.

Lasă un răspuns

