Leapsa

Am preluat si eu o leapsa de pe blogul Umbra Dragostei.

1. Din ce an ati inceput sa cititi fantasy si care a fost prima carte de acest gen citita?

Din 2002🙂 Am inceput cu seria Harry Potter cand aveam fix 11 ani si am continuat cu Hobbitul, Stapanul Inelelor, Cronicile din Narnia, Seria Septimus Heap, Eragon etc.

2.Ultima carte castigata la un concurs

Elixirul Vietii castigata pe blogul fantasy-readers in cadrul concursului organizat de Emy.

3.Ultima carte cumparata:

Jocul Minciunilor de Sara Shepard

4.Citatul preferat:

„There is no happiness or misery, there is only the comparison of one state to another.” Edmond Dantes – Contele de Monte Cristo

5.Autoarea/autorul preferat/a?

Foarte multi, nu am unul singur. Daca ar fi sa numesc pe cineva pe moment i-as numi pe Dumas si pe Tolkien.

6.Personajul preferat din orice carte:

Anton Gorodetsky din seria The Night Watch de Sergei Lukyanenko

7.Prima recenzie facuta vreodata:

Cred ca a fost chiar la The Night Watch. Parca a doua a fost la Hotul de umbre.

Dau leapsa mai departe oricui doreste sa o preia.


13 thoughts on “Leapsa

  1. Uh, parca toata lumea a incepu sa citeasca fantasy incepand cu Harry Potter…numai eu planuiesc sa o citesc abia anul asta :)). Imi place mult citatul din Contele de Monte Cristo. Am si eu cartea in wishlist de ceva vreme..

    1. Eu inca imi amintesc cand tot ce se stia despre Harry Potter era un articol de trei randuri pe ultima pagina a Jurnalului National si al treilea volum nu aparuse inca. A fost printre cartile care m-au facut sa citesc.

      1. Ei bine, pentru mine Harry Potter a fost printre cartile ce m-au facut sa ma opresc din citit prin clasa a 5-a…Mda, suna cam aiurea..dar singurul lucru care o oprea pe profa noastra de romana (pe care apropo, nici acum n-o sufar) din a ne obliga sa citim seria asta era faptul ca nu era lectura obligatorie. N-o sa-mi placa niciodata ceva atunci cand mi-l bagi pe gat cu forta… De asta a durat 5 ani sa ma horatasc ca totusi vreau sa incerc sa citesc seria..

Lasă un răspuns

