Recenzie: Chimie perfecta

„BĂIAT RĂU + FATĂ CUMINTE = CHIMIE PERFECTĂ

O poveste provocatoare şi pasională despre ce poţi descoperi când priveşti dincolo de suprafaţa lucrurilor.

La Liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive. Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea.

Pot ei să spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?”

Mic rezumat: La liceul Fairfield toate lumea stie ca nordul nu se amesteca cu sudul, ca bogatasii nu au ce cauta laolalta cu cei din zona saraca a orasului. Insa, cand profesoara de chimie face inimaginabilul si ii pune pe Brittany  Ellis, sefa majoretelor, si Alex Fuentes, un cunoscut membru al unei bande, ca parteneri de laborator incep sa sara scantei. De la ura la dragostea este doar un pas, iar cei doi il fac. Insa, lucrurile nu sunt la fel de simple cum par la prima vedere…

Citate:  „Bună ziua şi bine aţi venit la cursul de chimie din clasa
a douăsprezecea. Se sprijină de marginea catedrei şi deschide
un dosar. Văd că deja v-aţi aşezat, dar aranjamentul îl stabilesc
eu… în ordine alfabetică.”

Parerea mea: Probabil voi citi multe blesteme acum, dar trebuie sa recunosc ca la inceput nu mi-a placut deloc cartea. Nu puteam sa ma atasez de personaje, nu ma omoram dupa felul de a scrie al autoarei si chiar si actiunea ma cam plictisea. La un moment dat chiar imi venea sa renunt cu totul la carte. Cu toate acestea nu am putut sa o las din mana, si, pe parcurs a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult. Am ajuns la final si cand am dat ultima pagina am ramas nedumerita ca totul s-a terminat deja.

Ambele personaje sunt creionate intr-un mod inedit, aratand o latura falsa a lor care pe parcurs de descompune, iar cititorul este pus fata in fata cu personalitatea lor adevarata. Fiecare din ei este motivat de ceva care este mai presus de propria persoana. In cazul lui Brittany este sora ei… Alex vrea sa isi protejeze familia…

Dintre personajele secundare, singura care mi s-a parut ca sclipeste este Isabel. Este genul de personaj care ascunde multe si nu lasa lumea sa vada decat o mica parte din cine este ea cu adevarat. Trebuie sa spun ca i-am urat pe Hector si pe Colin.

Actiunea este lina, cursiva, si se precipita brusc in ultima treime a cartii. Cand ajungi sa crezi ca poate totul se va termina ok, are loc o rasturnare de situatie care te tine cu sufletul la gura. Iar, epilogul este de-a dreptul superb🙂

Nota mea: 3.5/5


18 thoughts on “Recenzie: Chimie perfecta

  1. ma bucur ca aud ca pana la sfarsit te-ai atasat de personaje. eu iubesc toate cele trei carti. si chiar daca nu le pot lasa din mana pana cand le termin.. parca nu imi doresc de fapt sa le termin pentru ca atat de tare imi plac.. :d
    eu astazi am scris recenzie pentru al treilea volum.. daca vrei sa arunci o privire.🙂
    pupici!

  2. Hmmm.. auzisem numai pareri Foarte bune pana acum. O sa retin cand voi citi cartea😀 Daca e sa nu ma captiveze inca de la inceput voi continua sa o citesc. Fiecare cu gusturile lui.
    Nu imi place de nicio culoare numele lui :)) Fuentes. Ea are un nume genial😀

  3. Hmm…ma faci sa nu mai fiu asa sigura ca e o carte asa grozava pe cat ma asteptam…Sper sa pun si eu pana pe ea in curand si sper sa-mi si placa mult, ca mi-e dor de o carte care sa ma tina lipita de paginile ei❤

    1. Acum, eu cred ca fiecare isi dezvolta o opinie despre carte, dar asta numai cititnd-o. E posibil ca tie sa iti placa mult; depinde de tine si de modul cum percepi cartea.

      1. Mda, normal ca depinde de mine si de gusturile mele…Atat ca sper sa-mi placa mult si sa nu ma dezamageasca, pentru ca am asteptari destul de mai de la ea..

  4. Da :)) si mie mi-a placut, dar asta nu inseamna ca nu respect parerea altora asa ca n-ar trebui sa te simti cumva si sa nu spui daca ti-a placut mult sau aproape deloc. Pai, cam toata cartea e un cliseu, dar mi s-a parut usor de citit si chiar mi-a lasat o impresie placuta. A fost ca si cum as fi urmarit o telenovela :)). Unele faze m-au amuzat, iar altele m-au intristat; oricum mi-a placut. Acum, sper sa fac rost de ea…ca am imprumutat-o ca sa o citesc; nu era a mea😦

  5. Nici mie nu mi-a placut prea mult. Actiune-aproape nada, personajele, unele din ele nesuferite rau, plus ca dai peste unele clisee incat nu-ti mai vine sa mai citesti cartea:))) La final am ramas cu o senzatie placuta, dar doar atat.😀

Lasă un răspuns

