Recenzie: Paranormal de Kiersten White

Paradoxal, deşi lucrează pentru Agenţia Internaţională de Securitate pentru Paranormali, Evie s-a considerat întotdeauna o fiinţă normală. Desigur, cea mai bună prietenă a ei este o sirenă, fostul ei iubit este silf, iar ea se îndrăgosteşte de un metamorf…

Numai că fiinţele paranormale încep să moară, iar visele lui Evie sunt bântuite de voci obsedante şi profeţii misterioase.
Curând, ea îşi dă seama că ar putea să existe o legătură între abilităţile ei şi valul brusc de crime…Cam mult pentru o fiinţă normală!

O călătorie într-un montagne russe, rapidă şi jucăuşă. Povestea asta a fost exact aşa cum speram – îndrăzneaţă, reconfortantă şi absolut înspăimântătoare. Oh, biiiiip! Îmi place la nebunie! – BECCA FITZPATRICK.”

Mic rezumat: Pe cand avea doar 8 ani, Evie, o fata orfana prinsa intr-un lant nesfarsit de plasari de la o familie adoptiva la alta, a fost luata de cei de la AISP( Agentia Internationala de Securitate Paranormala ) pentru ca avea puterea neobisnuita de a vedea prin orice fel de farmec. Acolo a ramas, in grija lui Raquel, pana la varsta de 16 ani lucrand pentru AISP si dand de urma paranormalilor.

Cand un personaj misterios care poate sa isi schimbe forma reuseste sa patrunda in centrul AISP lucrurile incep sa se complice. Mai mult, paranormalii incep sa moara cu zecile si se pare ca nimeni nu are un raspuns cine si de ce face acest lucru.

Citate: „Biiiip tampit biiiiip biiiiip silfi si biiiiip obsesiile lor biiiiip biiiiip. Ar fi mai bine sa inceteze bip bip bip cu regulile lor bip sau o sa-l bip bip bip pe micul biiiiiiip.”

„Pe bune, chiar arat ca un asasin psihopat? Poate ca de vina erau tenisii mei roz? Sau cerceii in forma de inimioare”

Parerea mea: Am cumparat Paranormal odata cu „Mai las-o moale cu fantomele.” Cum cea din urma m-a dezamagit, am tot evitat sa citesc Paranormal de teama ca se va intampla acelasi lucru. Mare greseala! De la prima pagina pana la ultima, romanul a reusit sa ma tina in priza, sa ma amuze si sa ma intristeze. Mi-a placut foarte mult Evie. Ea iese din tiparul eroinelor clasice care vor cu toate inima sa fie in centrul activitatilor paranormale. Tot ce isi doreste Evie este sa mearga la liceu, sa aiba un prieten, un vestiar si carnet de condus. Este obsedata de culoarea roz si de serialul „Easton Heights.” Pe scurt este unul dintre cele mai amuzante personaje peste care am dat in vreun roman.

Lish, prietena ei cea mai buna este sirena si ca urmare nu poate vorbi decat prin intermediul unui computer. Cred ca cele mai amuzante faze sunt „biiip”-urile prin care calculatorul lui Lish traduce injuraturile. Geniala idee, sincer! Despre misteriosul personaj care isi schimba forma nu voi spune mai multe ci ii voi lasa pe cei care nu au citit sa isi dea seama cine este. Nu spun decat atat… il cheama Lend.

Actiunea este jucausa si rapida, te tine continuu in priza. Ideea autoarei este intr-adevar inedita, chiar nu ma asteptam la amalgamul de fiinte paranormale si la secretul pe care il ascunde Evie fara a stii. Este diferita de alte carti fantasy prin faptul ca iti arata cat de importanta este viata normala, de zi cu zi.

Finalul este placut, dar ii lipseste ceva. Se vede clar ca trebuie sa mai vina inca un volum pentru ca nu raspunde la toate intrebarile si nu se stie inca cine este Evie.

Nota mea: 4.5/5


21 thoughts on “Recenzie: Paranormal de Kiersten White

  1. “Biiiip tâmpit biiiiip biiiiip silfi şi biiiiip obsesiile lor biiiiip biiiiip. Ar fi mai bine să inceteze bip bip bip cu regulile lor bip sau o să-l bip bip bip pe micul biiiiiiip.” Asta m-a făcut să râd ca lumea. =))

  2. Frumoasa cartea , n-am ce zice.Mi-a placut mult.Familia lui Lend mi-a reamintit oarecum de familia Cullen , lol , nu intrebati de ce.Doar asa mi-a venit mie😉 Abia astept sa apara Supranatural ca deja nu mai pot , asteptarea asta ma omoara.Vreau sa aflu odata ce se mai intampla cu Evie si Lend.Ard de nerabdare

  3. Yey!😀 Ma bucur ca ai pus recenzia la cartea asta😀 Am si eu cartea si o sa o citesc in curand(sper) si nu stiam la ce sa ma astept😀
    Frumoasa recenzia. Multi de bip biiip in citatul ala :))))

  4. Am citit si eu cartea si mi-a placut, insa parca ii lipseste sarea si piperul. Curand o sa apara al doilea volum si in general urmatoarele volume sunt mult mai bune ca primul. Oricum o recomand tuturor si(ca un plus) ma bucur ca au pastrat coperta aceasta. Ma bucur ca rochia fetei e cea descrisa in carte…

Lasă un răspuns

