Vorbe in vant

Nu are nicio legatura videoclipul cu post-ul in sine, dar am zis sa il adaug intrucat prezinta o melodie frumoasa. Tinand cont ca suntem in apropierea Pastelui magazinele incep sa fie din ce in ce mai aglomerate. Sunt curioasa totusi cum fac toti acesti oameni astfel incat se trezesc in dimineata dinaintea sarbatorilor si-si dau seama ca nu au cumparat una sau cealalta si dau buzna in magazin. Sincer, un om amarat – ca mine – care vrea sa cumpere o banala cutie de suc nu are nicio sansa. Cozi imense de oameni la case, aglomeratie ingrozitoare in magazin si persoane care dau peste tine cu caruciorul. Nimic placut sau amuzant…

Separat de aceasta, pentru ca zilele premergatoare sarbatorilor sa fie mai complicate cu putina au loc tot felul de belele. De exemplu, invariabil, inaintea Pastelui, cumpar o multime de culori pentru oua si imi dau seama cand incep sa le vopsesc ca jumatate din ele nu sunt bune si nu se prind pe oua. Ca urmare din 32 de oua cate vroiam sa vopsesc, abia am reusit sa scot 20. Minunat nu?

Probabil v-am plictisit cu postul mult prea lung asa ca va anunt ca in curand voi posta una din cartile care pot fi castigate ca premiu la concursul de fidelitate si va urma si un mini-concurs unde veti putea castiga 50 de puncte. Fiti pe faza!🙂


11 thoughts on “Vorbe in vant

  1. Mi-a placut melodia😀 Faina varianta din concert. Eu am avut noroc saptamana aceasta :)) Nu am prins cozi la cumparaturi😀
    Referitor la oua: E trist cand nu e buna vopseaua. Noi am nimerit vopsea buna anul asta. Insa ouale mov ne-au iesit cam negre :)) Mai bine ar fi iesit pe oua albe daca incercam. Frumoase si ouale tale😀 oricum le mananci :-„

      1. La tine a iesit ok movul. Un fel de violet asa😀 :-” La mine par chiar negre :)) La anul o sa testez pe oua albe >:)

      2. Eu am testat la bunica pe oua albe si toate culorile au iesit deschise la culoare gen: roz, bleu si vernil. Habar n-am de ce😀 Bunica s-a amuzat.

  2. Nu, nu m-ai plictisit, dar melodia m-a dat pe spate; e superba, e una dintre preferatele mele. Eu una, vopsesc oualele doar cu rosu pentru din experientele de anul trecut…mi-am dat seama ca nu toate culorile sunt bune.

Lasă un răspuns

