Leapsa in imagini

Am preluat si eu o leapsa de pe blogul fantasy-readers, care mi s-a parut foarte draguta.

1. Imagineaza-ti biblioteca personala!

De cand eram mica pe asta o vroiam <3<3<3

2. Relatia dintre tine si carti!

Poarta spre alte lumi😀

3. Carti vintage!

4. Coperta ideala!

Exista mai multe pentru ca fiecare carte are nevoie de o altfel de coperta. Daca ar fi sa aleg pe moment cred ca ar fi asta:

5. Locul de citit ideal!

6. Reprezinta personajul/cartea prefecta prin imagini.

Nu cred ca exista un personaj sau o carte perfecta decat in ochii fiecarui cititor. Voi alege sa reprezint personajul la care lucrez acum😀

Dau mai departe leapsa oricui o citeste!


9 thoughts on “Leapsa in imagini

  1. Ce draguta e! Cred ca o preiau si eu in weekend, ca sa am mai mult timp la dispozitie sa caut imaginile potrivite. O parte le am deja in minte, dar pentru unele o sa fie nevoie sa caut cea mai potrivita poza.

Lasă un răspuns

