O serie de citate

Crisa a trimis cateva citate foarte dragute pe care le voi prezenta mai jos.

„Normal, Roman și-a ales exact momentul ăla să-și facă apariția, venind pe holul dinspre dormitor doar în boxeri.”
„… cu niște unghii atât de lungi cât să tragă un bebeluș în țeapă.”
” – Isuse, a exclamat. Sunt complet în plus. Eu sunt domnița la ananghie. – Da’ de unde. Tu ai adus cerealele.”
” După ani și ani de mers la biserică, eu cred că mi-aș aminti scenele ca lumea de sex.”
” Pe vremea când eram eu virgină, oamenii încă mai credeau că lebedele pot lăsa fetele borțoase.” -> Richelle Mead – Tristeti de sucub

“Nu sînt optimistă. Un optimist este un om care n-a avut niciodată multă experiență… Eu voi învăța de la acest copac pe care l-am botezat Terry. El e planeta mea.”

“… poate asta e cea mai mare calitate a femeilor că ne fac pe noi, bărbații, să ne copilărim, să ne jucăm, ne fac să fim copii. Și ne mai fac uneori și… copii!”

“Sînt imorală, grozavă, brutală și mă mănâncă pielea, cu ce te pot servi?”


9 thoughts on “O serie de citate

Lasă un răspuns

