In my mailbox #12

A mai trecut o saptamana si am zis sa va arat cateva din noile mele achizitii. Ma rog, achizitii nu este chiar bine spus intrucat majoritatea cartilor nu sunt cumparate,ci primite la schimb de carti sau concursuri.

– De pe siteul Leda am luat la promotie Altfel de Ingeri si Tradari de Lili St. Crow. Ador nuantele de mov de la Tradari❤

– Pe blogul bibliophilemystery am castigat la Concursul de Paste Ingerul Mecanic si Printul Mecanic. De-abia astept sa vad cum sunt.

– La un schimb de carti am primit Daruri si Voci de Ursula Le Guin si separat am mai luat si Regele Furtunilor de Amanda Scott din colectia romantica de la Libertatea.

 

 


15 thoughts on “In my mailbox #12

  1. Bravo pentru achizitii, crede-ma, seria Dispozitive Infernale e extraordinara, trebuie sa te apuci neaparat de ea🙂
    Si eu am cumparat Altfel de Ingeri saptamana trecuta cele doua volume.

  2. Am doar „Altfel de Ingeri”, dar nu am citit-o. Cred ca dupa ce o citesc, o sa imi iau si vol. 2. Cat despre celelalte serii, Poate pe viitor o sa mi le iau.

  3. Faci rost de multe carti saptamanal😀 Reusesti sa le citesti toate la timp? :)) Am luat si eu Regele Furtunilo yay *^^* ~~ Si eu m-am apucat sa citesc seria Cassandrei Clare😀 It sounds nice.
    Lectura placuta!😀

      1. 20 :)) Frumos frumos :> se strang incet incet :> si tot asa va veni si vremea cand poate ramai in pana de carti :))

      2. Haha! Nu cred sa se intample prea curand din pacate sau din fericire😀 Oricum, curand vor fi ceva mai multe pentru ca vreau sa imi iau cartea aparuta in colectia Surorile Bronte vineri.

      3. Super super😀 Mi-as lua si eu dar o sa creada toti din familie ca sunt obsedata de carti (si sunt ce e drept :)) ). Nici nu am timp sa citesc atatea. Cei de la Click au niste carti frumoase😀 Si hardback :> Am luat ieri Ratiune si simtire de J.Austen pentru ca o ratasem la momentul respectiv😀 Cred ca si colectia Surorile Bronte va fi discponibila prin librarii/hypermarketuri cateva luni de acum in colo😀

  4. Am citit si eu Altfel de Ingeri si Tradari. Sunt curioasa cum ti se vor parea. Am Printul Mecanic, dar nu am Ingerul Mecanic si e clar ca nu o pot savura pana nu pun mana pe primul volum. Lectura placuta!

Lasă un răspuns

