Acele momente cand…

Vin cateodata acele momente cand te gandesti ca lucrurile sunt mai mult decat ceea ce par. De asemenea mai vin momente cand te gandesti cat intelege pisica ta din ce vorbesti cu ea. Eu deja sunt in dubii…

Cam asa mi-am gasit eu pisica intr-o zi cand am venit acasa. Poate va ganditi…”a cazut o carte de pe masa si matul s-a asezat pe ea.” Nu chiar… Pe masa nu am carti, iar romanul pe care l-a ales ea era bine pus in spatele usii de la biblioteca. E drept ca usa nu are incuietoare si se deschide foarte usor, dar „Oksa Pollock vol.1” si anume cartea pe care o lectura de zor pisica mea, era bine infipta intre doua alte carti. Se pare ca pisicul are gusturi anume pentru ca nu a ales cartile asezate frumos deasupra celorlalte.

Curand s-ar putea sa cititi si recenzii scrise de ea😀


7 thoughts on “Acele momente cand…

  1. Hi hi, intelectuala pisica ta : )). Am si eu doua pisici, dar la tin la gradina. De le-as avea in casa, mi-ar darama toate borcanelele cu creioane de pe birou daca ar vrea sa citeasca ceva :))

  2. Haha! Doamne ce intamplare frumoasa si hazlie!😀 Abia astept niste recenzii pisicesti C: Sunt curioasa pe ce volume va mai pune gheruta :> Sa tot ai asa pisica la usa casei😀

Lasă un răspuns

