Carti despre munca la domiciliu

Zilele trecute citeam pe cateva forumuri ca se pot castiga bani pe internet, insa nimeni nu dadea nicun exemplu concret. Am vrut sa aflu mai multe despre ideea aceasta asa ca am inceput sa caut carti despre munca la domiciliu , in speranta ca voi gasi ceva concret. Am cautat foarte atent si am gasit cateva metode, cele mai populare fiind programele care te platesc cu o anumita suma de bani pentru a viziona anumite reclame.

Metoda 1

Bani pe internet din click-uri . Mai intai de toate trebuie sa stiti ca foarte multe astfel de site-uri nu trimit banii si ca veti primi destul de putin (in jur de 1 cent) pentru fiecare reclama pe care o veti viziona in 30 de secunde. Puteti face bani mai multi din asta daca reusiti sa va convingeti prietenii sa se inscrie in program.

Metoda 2

Bani pe internet scriind articole. In ziua de astazi foarte multi cauta persoane care sa scrie articole unice si interesante despre diverse lucruri. Articolele se platesc cu 1 – 2 euro „bucata”.

Concluzia

Concluzia la care am ajuns dupa ce m-am inspirat catva ore bune din acest internet a fost ca se pot face bani pe internet, dar putini. Pentru a face bani mai multi ai nevoie de multe persoane interesate si ei sa faca bani de acasa, carora sa le recomanzi serviciile pe care le practici si tu. Voi ati avut experiente de genul acesta?


8 thoughts on “Carti despre munca la domiciliu

  1. Si eu am cautat mai demult insa ce am gasit in principal a fost legat de reclame care insa nu iti aduc multi bani. Sunt o gramada de feluri de a face bani stand acasa insa nu le stim noi… ce sa ii faci :))

  2. Daca stii sa scrii si stii si engleza foarte, foarte bine, te poti inscrie pe un site de freelancing. Iti recomand http://www.elance.com. Eu iau proiecte de acolo, deci e verificat.
    Nu am incredere in metodele astea usoare de facut bani pe net. Nu mi se par nici sigure si nici convenabile in ceea ce priveste venitul. Adevarul este ca se pot face bani pe net, insa este nevoie de munca, la fel ca in cazul oricarui alt job.

  3. Am cautat si eu, din curiozitate, acum ceva vreme, ceva legat de „munca la domiciliu”. Am ajuns la aceeasi concluzie ca si tine. Totusi, era de asteptat…la asa munca, asa plata : )

Lasă un răspuns

