Constelatii #1: Orion

„Line up the stars
What do you see
A picture of me
Or an imagine that’s love
Turn up the hit what do you find
With .. I’ll be
Comes quicker the time

Line up the time
A breaking wave
I’ll stop …
Line up the waves on top of the sea
Horizon changing
Changing scenery” ( Ivyrise – Line up the stars)

Inca de cand eram mica am observat ca in zonele de munte si deal se vad cele mai frumoase stele. Fiind acum la tara pot sa ma bucur de priveliste in tihna. De aceea am decis sa incep o noua rubrica,  mai sporadica de felul ei, in care sa vorbesc putin despre constelatii. O sa incep cu constelatia Orion adica Vanatorul din doua motive:

1. Este una din constelatiile pe care nu reusesc sa le deslusesc sub nicio forma, dar pe care o admir in poze de foarte multe ori.

2. Sirius Orion Black😀 E un motiv suficient de bun?

Constelatia Orion este o constelatie vizibila din emisfera nordica. La noi in Romania, Orion este vizibila in perioada noiembrie- aprilie ( deci curand nu o vom mai putea vedea foarte clar ). Cea mai stralucitoarea stea a constelatie este Rigel urmata de  Betelgeuse. In constelatia Orion putem gasi 6 din cele mai stralucitoare 51 de stele de pe bolta cereasca. Constelația Orion mai este cunoscută ca fiind gazdă a celebrei Nebuloase Orion.

Care este constelatia voastra preferata?


6 thoughts on “Constelatii #1: Orion

  1. Eu stau la tara, dar sa stiti ca nu se vad foarte bine stelele; n-am avut ocazia sa le privesc foarte bine..poate e de vina distanta, poate eu, dar daca ad cumva o stea care mi se pare superba sau luna si imi place mie mult vrea sa le fac poze, dar sigur ca nu ies reusite.😦

  2. Imi place noua rubrica❤. Singurele constelatii pe care stiu sa le gasesc pe cer *si care stiu cum arata…* sunt Carul mic si Carul mare. Mi-ar placea sa stiu mai multe❤.
    Presupun ca la munte/deal se vad mai bine stelele pentru ca nu esti printre luminile orasului. Probabil s-ar vedea perfect si de pe un camp pustiu in mijlocul noptii : )

  3. Asa este , de la munte chiar se vad stele foarte frumoase , iar la deal habar nu am cum se vad . Stiu ca verile merg afara si ma uit la stele cand sunt in vacanta la munte . Cat despre tema , este o tema foarte interesanta .

  4. Foarte frumoasa tema abordata❤ Cum sunt o visatoare de fel, stelele sunt pe lista mea😀 Din pacate nu am avut ocazii prea multe sa vad stelele in toata splendoarea lor. Singura data cand le-am vazut mai bine a fost la tara insa fiind mioapa si neavand ochelari pe vremea aceea nu le-am vazut extrem de bine :))
    La oras vad cam principalul insa am reusit de cateva ori sa surprind pe cer constelatia Cassiopeia😀 Cred ca ar fi preferata mea dat fiind faptul ca in multe ocazii numai de ea am pomenit/mi s-a pomenit. Are forma de W si este formata din 5 stele😀
    Have fun stargazing!😀 Orion este o constelatie frumoasa(cum sunt toate pana la urma :D) Sa speram ca vom reusi in timp sa descoperim mai mult din bolta cereasca.

Lasă un răspuns

