Recenzie: Jocul Minciunii

„Cum ar fi dacă ai avea o soră geamănă pierdută cu mult timp în urmă?
Cum ar fi dacă ar dispărea exact în ziua în care trebuia să vă întâlniţi?
Cât de departe ai merge ca să afli ce s-a întâmplat?

Când eşti mort, cel mai rău e că nu mai ai parte de micile plăceri ale vieţii: săruturi, secrete, bârfe… Dar eu sunt pe cale să fac ceva ce n-a mai făcut nimeni: să-mi repet

viaţa, cu ajutorul Emmei, sora mea geamănă de mult pierdută, pe care nici măcar n-am apucat s-o cunosc.
Am dispărut chiar în ziua când trebuia să ne întâlnim, iar acum Emma încearcă disperată să afle ce s-a întâmplat cu mine. Ca să dezlege puzzle-ul, singura soluţie e să devină eu. Dar cum să râdă la glumele găştii mele de prietene? Cum să-l convingă pe iubitul meu că ea e fata de care s-a îndrăgostit? Cum să facă pe fiica fericită atunci când îi îmbrăţişează de noapte bună pe părinţii mei?
Şi cum să păstreze în continuare secretul atunci când îşi dă seama că ucigaşul îi urmăreşte fiecare mişcare?

Să înceapă jocul minciunii!

Adevăr sau minciună?”

Mic rezumat: Emma este un copil parasit care a trait in orfelinate si case adoptive pana aproape de majoratul ei.Putin inainte de a fi data afara din ultima ei casa datorita fratelui ei adoptiv Travis, ea vede un clip pe youtube in care o fata leita ei este strangulata. Emma ii trimite un mesaj fetei – lui Sutton – dupa ce isi da seama ca este probabil sora ei geamana demult pierduta. Insa, la intalnire Sutton nu apare, iar Emma este luata drept sora ei de cele mai bune prietene ale acesteia. Acum nu are alta alternativa decat sa joace acest joc, mai ales cand afla ca Sutton e moarta, iar criminalul este pe urmele ei.”

Citate: „Dar Emma isi dorea ceva mult mai important: sa-l gaseasca pe ucigasul surorii ei gemene Sutton. […] Emma si-a repetat dorinta in minte o data, de doua ori, de trei ori si a suflat zgomotos de parca si-ar fi indepartat trecutul. Lumanarea s-a stins. Ceilalti au aplaudat, iar Emma a zambit.”

Parerea mea: Oh biiip! Stiu, replica nu este corecta, dar cam asa m-am simtit eu dupa ce am terminat Jocul Minciunii. Simteam o incantare intensa pentru ca am citit o carte careia nu am ce sa ii reprosez alaturi de o frustrare la fel de mare ca s-a terminat si la final nu sunt cu nimic mai aproape de a afla cine a omorat-o pe Sutton! Dar, acum sa va spun cate ceva despre romanul Sarei Shepard care mie mi s-a parut genial.

Sa incepem cu personajele… la inceput nu poti spune ca vreun personaj are ceva aparte. Nici macar protagonista, Emma, nu iese in evidenta in vreun fel. Sunt oameni obisnuiti… cu toate acestea, fiecare in parte, te atrag intr-un vartej de ganduri si intrebari. Ajungi sa iti dai seama ca fiecare din ei ar fi putut sa o omoare pe Sutton, iar Emma este in pericol din toate partile. Sa fi fost sora adoptiva a lui Sutton, Laurel? Sau poate prietenele ei? Sau chiar misteriosul Ethan? Nu poti stii… Finalul nu face altceva decat sa iti aduca aminte ca sunt nenumarate piste pe care poti merge si ca nu poti sa te increzi in prima impresie.

Actiunea este dinamica, te tine cu sufletul la gura. Atat cititorul, cat si Emma realizeaza cat de importanta este acea fatada care trebuie mentinuta sub orice chip. Iarasi intra Ethan in scena, la fel de misterios, si te face sa iti pui intrebari. Emma este atrasa de el, insa este el la fel de nevinovat cum pare sau nu? Si ce se intampla cu Thayer, fratele lui Madi, care a disparut, aparent din propria vointa?

Cine este criminalul? Este intrebarea halucinanta pe care si-o puna toata lumea, dar aparent raspunsul nu il vom afla prea curand. Mi-a placut mult ca totul este prezentat din punctul de vedere al lui Sutton, dar ca nici ea nu isi aduce aminte cine a omorat-o defapt.

Personal de abia astept sa citesc volumul 2 sa vad ce mai aflu si din „Adevar sau Provocare”.

Nota mea: 5/5

12 thoughts on “Recenzie: Jocul Minciunii

1. Am citit amandoua carti dar tot nu pot sa imi dau seama cine e ucigasul. Chiar daca Emma da vina pe Gemenele Tweeter ma gandesc ar fi vrut sa se sinucida dupa videoclipul postat pe internet sau paote Sutton era undeva in coma dupace ucigasul ar fi vrut sa stanguleze…..

2. Seria pare extraordinara, dar se pare ca are si ecranizare, iti recomand cu drag serialul ….Despre recenzia facuta , m-ai facut sa ma intreb cate jocuri se pot juca in mai mult decat doua persoane…Care este ucigasul surorii lui Emma, ce se va intampla cu ea cand isi schimba vietiile ..sti, intr-un fel pare ca duce cu Print si Cersetor,,,( imi placea cartea aceea )…oricum Sara scrie excelent, deci cred ca urmatoarele carti vor fi acestea …

3. Uh, nu ma asteptam la asa mult de la cartea asta : ). Eu am citit doar Micutele Mincinoase si nu mi s-a parut cine stie ce, desi tot vreau sa citesc in continuare : )). Cred ca am sa trec si Jocul Minciunii pe lista de cumparaturi.

4. Frumoasa recenzia😀 Si mie mi-a placut primul volum😀 Te tine in suspans! Sunt tare curioasa cine e criminalul :)) M-am apucat de volumul 2 si totul devine din ce in ce mai „clar” :)) Multe mistere de rezolvat. Este o carte foarte buna insa i-as da un 4,5😀 La inceput nu eram obisnuita cu stilul autoarei dar pe urma mi-a placut ;D