In my mailbox #13

A mai trecut o saptamana, dar de data aceasta nu prea am cu ce sa ma laud foarte tare🙂 Cartile au fost putine si cred ca este mai bine asa intrucat trebuie sa ma apuc sa le citesc pe celelalte. Nu am mai facut poze, dar voi pune cateva imagini cu ce am nou.

– Pe blogul http://fantasybooks-27.blogspot.com/ am castigat Fascinatie de Melissa Marr in cadrul unui concurs sponsorizat de Libris

– La un schimb de carte am primit Academia Vampirilor volumul 1

06. Vilette, vol.1

– De la chioscul de ziare mi-am luat Villete, volumul 2


12 thoughts on “In my mailbox #13

  1. Frumos frumos😀 Lectura placuta. Nici eu nu am mai achizitionat multe carti => avem timp sa mai recuperam😀
    Am luat si eu Villette 2. Fascinatie o am in engleza. Inca citesc din ea :))

Lasă un răspuns

