In my mailbox #14

Stiu ca este doar inceput de saptamana, dar am primit o serie de carti extraordinare pe care vreau sa vi le arat. De data aceasta cea mai mare parte chiar au venit la colet, deci titlul este destul de bun😀

– La un schimb de carte am primit Adevar sau Provocare de Sara Shepard si Rapirea de Liz Braswell. Sunt tare curioasa in privinta amandurora

– Pe blogul http://alexa700.wordpress.com/ am castigat Evernight la un concurs de poezie

– Pe blogul http://fantasy-readers.blogspot.com/ am castigat Cele 13 motive

– De la Libris am primit Fior pentru recenzie🙂 Multumesc mult!

– De la chioscul de ziare am luat Secretul Hannei.


8 thoughts on “In my mailbox #14

  1. Oooo :> Frumoase achizitii😀 Lectura placuta! Mai ai mult din Adevar sau Provocare?😀 Eu sunt pe la jumatate de-abia :))
    Am luat si eu Secretul Hannei ieri. Ce subtirica e! Se citeste foarte repede.

Lasă un răspuns

