In my mailbox #15

Am facut cateva schimburi de carti saptamana aceasta si m-am ales cu o serie de carti foarte dragute. De asemenea am prins o oferta buna pe okazii🙂 Sa va arat ce am mai adaugat in biblioteca.

– Sarama de Oana Stoica Mujea am luat de pe okazii. Sunt foarte curioasa in privinta acestor romane.

– Gazda de Stephenie Meyer ( da eu care am criticat-o pe autoare din greu pentru Twilight am zis sa ii dau o sansa acestui roman sa vad daca e mai bun )

– Semnul de P.C.Cast

– Tradarea de P.C.Cast


15 thoughts on “In my mailbox #15

  1. Si eu vreau!…Am atatea carti pe care vreau sa le iau si nu stiu pe care sa le iau prima data:(…Oare Sarama nu se gaseste si pe alte siteuri?

Lasă un răspuns

