In my mailbox #17

Am o serie de carti noi de impartasit cu voi saptamana aceasta. Din pacate am ceva probleme cu aparatul foto de pe telefon asa ca voi posta imagini de pe net ale cartilor. Sper sa remediez situatia curand.

– Datorita schimburilor de carte am ajuns la volumul 5 cu seria Casa Noptii😀 In vara ma voi apuca sa le citesc pe toate pe care le voi avea pana atunci, sunt tare curioasa ce impresie imi vor lasa.

– Am cumparat Razboiul Reginelor volumele I si II si Regina Elfa de Oana Stoica Mujea. La fel ca si in cazul Sarama ( din care am apucat sa citesc ceva ) de abia astept sa ma apuc de ele.

– Mi-am mai luat pe Jumatate Moarta de Kim Harrison, primul volum din Sange Albastru de Melissa de la Cruz si Blestemul din Swoon

– Cu Bravo mi-am luat Secretul lui Emily

Voi ce v-ati mai cumparat de curand?


5 thoughts on “In my mailbox #17

  1. Casa Nopţii am citit şi eu, mai puţin ultimul volum apărut la Litera şi a fost ok. Nu pot spune că a fost wow🙂, pentru mine. Volumele le-am citit unul după altul, fără pauze. Pe parcursul lecturii acestor volume mi-au venit în minte şi alte serii de cărţi🙂, cum ar fi Academia Vampirilor şi nu numai.
    Te las pe tine să le descoperi, eu aş putea să mai adaug ceva la comentariu, dar aş dezvălui ce se întâmplă. Cum mie nu-mi place să mi se povesteasca acţiunea unui film sau a unei cărţi, presupun că nici ţie nu ţi-ar plăcea sau persoanelor care îţi urmăresc blogul (sau persoanelor care citesc, în general).
    Am citit şi din restul cărţilor care le-ai primit, comentăm după ce le citeşti.
    Lectură plăcută!

  2. Wow super😀 Multe carti ca deobicei! Sunt curioasa cum este seria Casa Noptii si Razboiul Reginelor😀
    Eu am primit precomanda la Spulbera-ma si The Peculiars pentru recenzie. Iar marti voi pune mana pe cartea de la revista Bravo >:)

Lasă un răspuns

