Ce carti va place sa cumparati?

Gasim pe internet tot felul de carti… carti de bucate, carti de gradinarit, carti de astrologie, exista carti despre aproape orice subiect. Un lucru profitabil pentru cei care le scriu, este ca acestea sunt disponibile atat pe internet cat si in librarii intr-o gama variata de preturi . Cu toate acestea ma gandesc daca le cumpara cineva.Cate carti care nu au avut legatura cu beletristica ati cumparat in ultimul timp?

Intr-o librarie, am vazut o carte cu cele mai bune metode de copiat. Daca stam sa o luam logic, pentru un student, o metoda buna de copiat este nepretuita, insa poti obtine aceste informatii pe internet sau cu ajutorul imaginatiei. Nu trebuie sa dai o suma mai mica sau mai mare de bani pe ea.

Alte carti nelipsite de pe rafturi, fie ele reale sau virtuale sunt cele care te invata cum sa faci bani online. Probabil multa lume a folosit o astfel de carte atat timp cat ea a fost bine structurata, dar rata de succes depinde de norocul fiecarei persoane in parte. De asemenea, cartile de hobby-uri si calatorii sunt la mare cautare. Cati dintre voi s-au apucat de crosetat cand cei de la DeAgostini au scos seria lor ( eu, eu😀 )?

Banuiesc ca am vorbit destul de mult asa ca ajung si la intrebarea pe care vroiam sa o pun: Voi pe ce fel de carti ati da banii? ( separat de beletristica😀 )


7 thoughts on “Ce carti va place sa cumparati?

  1. In ultima vreme nu cred ca am cumparat ceva care sa nu fie legat de beletristica. A fost o perioada cand mi-am luat de la ziar o colectie ce cuprindea Capitalele lumii parca, foarte frumoasa😀, am cateva reviste din seria Curs de pictura(caci sunt innebunita cu desenul :]), o carte mare de la National Geographic-Litera(tot de la ziar) cu, Calatorii pentru o viata(sunt mereu curioasa sa vad diverse colturi ale lumii :D) si cateva Ghiduri ale unor tari-Japonia(o tara care imi place) si India(o luasem gratis la ziar :D), 2 carticele mici de la reviste cu Fantasy Art,Tehnici de Web Design si doua carti cu Invata Japoneza.
    Cam atat cred ca nu e legat de beletristica😕 Mi-ar placea sa imi cumpar carti legate de natura, stele, atrologie poate😀 Multe lucruri care ne fascineaza si nu le putem vedea uneori decat in carti.

  2. Mie imi place sa dau banii pe carile fantasy . Mai cumpar uneori si de beltristica dar nu prea . In plus , mie chiar nu imi place sa crosetez , si dece as da 14 lei la fiecare doua saptamani , ca sa cumpar o revista si un ghemotoc de ata , daca imi place , puteam sa caut si pe net ..

  3. si raspunsul meu este: evident, as da banii pe carte al carei continut nu l-as putea gasi online (nu ma refer la ebooks). de ce as cumpara o carte cand nu am nevoie de ea, cand exista metode mai usoare de a gasi ce caut.
    pe langa beletristica, sincer, nu prea dau banii pe alt gen de carti dar poate ca as da daca ar fi ceva cu multe poze frumoase, legat de natura… un fel de documentar, ceva cu cercetari… si da, inclusiv pe cartile alea de travel as da bani daca as avea proprii mei bani care sa-mi permita sa si vizitez locurile respective🙂

    a, da. si pe dictionare dar nu cheltuiesc foarte mult pe astea…

    si chestiile pentru hobbiuri… sincer sunt cam neindemanatica, chiar daca mi-ar placea sa pot face chestii hand-made frumoase, nu mi-ar iesi, chiar daca as avea instructiunile in fata.

  4. Încerc să-mi amintesc când a fost ultima oară când mi-am cumpărat o carte care să nu fie beletristică….nu ştiu, nu-mi amintesc🙂. În 2012 sigur nu.
    Mai rar îmi cumpăr cărţi care să nu fie beletristică. Croşetat :)? No way! Ghiduri turistice da, poate şi cărţi care să ne ajute cu limbile străine. Altfel, găseşti tot felul de infomaţii pe internet încât mai răruţ mai dăm bani pe altfel de cărţi.

  5. N-am prea dat bani pe carti in afara de beletristica pentru ca mi se par inutile.😀 Ce am cumparat, au fost niste dictionare, in rest nimic.😀 Asta si pentru ca incerc sa ma limitez doar la lucrurile de care am absoluta nevoie, sa nu arunc banii in stanga si in dreapta pe niste carti pe care nici nu le voi citi si care vor sta mult si bine in biblioteca.

Lasă un răspuns

